AUW er ging een paard op mijn voet liggen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

AUW er ging een paard op mijn voet liggen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 12:41

Gisteren had ik mijn tweede stagedag bij een paardenhandelaar hier in de buurt en ik mocht een nieuw paard uit proberen. Het was een bruin, tuigerachtig paard met vier witte benen en een bles. Hij reed erg fijn, was goed aan de hulpen maar gooide vreselijk hoog op in draf. Zijn conditie was echter niet zo goed en na een half uurtje was hij al behoorlijk nat en ben ik dus maar uit gaan stappen. Blijkbaar vond hij dat jeukende zweet erg vervelend en toen we even stil stonden ging hij er ineens bij liggen! Hij ging niet eerst schrapen ofzo maar zakte metten door zijn benen heen. Ik dacht nog wat beweegt ie raar en toen: HIJ GAAT ROLLEN SCOP HEM OVEREIND! mar ja toen lag hij dus al ging op zijn zij liggen en toen zat mijn voet er dus onder. Gelukkig ging hij niet doorrollen maar liep weg. Hij was makkelijk weer te pakken en ik ben er meteen weer op gegaan ondanks dat mijn voet erg zeer deed omdat hij na het vertonen van zulk gedrag toch echt niet naar stal mocht.
Daarna het beestje nog zelf afgezadeld. Maar toen kon ik dus echt niet meer. Die middag ben ik naar huis gegaan.
Nu zit ik hier dus met een erg pinlijke voet en straks gaan we even naar de dokter die me wel door zal sturen naar het ziekenhuis voor foto`s. Hoop maar dat er niks gebroken is. komende zaterdag zou ik examen voor mij koetsiersbewijs doen...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 12:54

Jee, vervelend zeg en net op je 2e stagedag. Hopen dat de foto's een beetje positief zijn en dat je niks hebt gebroken. Succes!

Cleooo

Berichten: 98
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:31

Ja idd! Wat vervelend zeg! Heel veel succes ermee, ik hoop dat er nix gebroken is!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:28

Hoop dat er niks gebroken is!! Maar flink kneusen of verdraaien doet ook erg veel pijn (spreek uit ervaring) !! Succes, hoop dat je zaterdag je koetsiersbewijs nog kan halen.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:50

oei dat is niet goed he. ik hoop at het niks ergs is. en lijkt me ook heel pijnlijk als een paard op jou voet gaat liggen

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 17:18

Ik ben net terug van het ziekenhuis en gelukkig is er niets gebroken! Phew dat valt gelukkig mee. Mijn voet lijkt al wat minder pijnlijk dan gisteren en met een beetje geluk kan ik zaterdag gewoon meedoen, duim duim.

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 18:10

Ik zal ook voor je duimen

Iedergeval fijn dat het goed is afgelopen...Lachen