Gekke merrie's

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lavanta

Gekke merrie's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 16:31

Nou ook een verhaal wat wij opeens op stal te horen kregen. Onze lieve drachtige merrie's (moeten beide nog 6 weken) waren heel erg jolig in de wei aan het rennen en spelen. Springen ze opeens over het hek heen, zo de weg op Verward. Hek was 1.20m hoog en ze zijn beide hoogdrachtig Verward. Toen kwamen ze dus op de weg en zijn ze keihard richting het dorp gegalopeerd (mensen van de stal erachteraan). Komen ze op de hoek bij een andere boerderij en toen dachten ze zeker "wat doen we nu ?" En toen zijn ze weer terug gegalopeerd naar de stal .
Toen heeft de staleigenaar ze maar op stal gezet en ze komen voorlopig daar niet meer op het land. Wij brengen ze deze week maar naar ons eigen land , kunnen ze toch nog lekker 6 weekjes buiten staan.
Nou we hebben wel heel erg veel geluk gehad, het had veel erger kunnen aflopen, want op die weg rijden ze al niet zo zachtjes . Het blijkt dat we wel echte springpaarden hebben, maar of we daar nu zo blij mee moeten zijn Verward

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!

Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 16:57

haha, inderdaad gekke merrieĀ“s ja. hou het maar goed in de smiezen, maar kans op herhaling lijkt me vrij klein hier. zie het gewoon voor me, twee van die vliegende balonnen over 1.20m. Cool. Alvast succes met de springveulens.

www.fjovrili.com
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 18:28

Zijn zeker geen foto's van gemaakt

Nee, neem ze lakker mee naar huis, als ze daar lekker nog buiten kunnen staan. Er is niets beter dan lekker vers gras!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie