oude filmpjes van de paardjes gekeken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

oude filmpjes van de paardjes gekeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 16:22

Ja als je een week thuis moet liggen is het wel eens leuk om de oudste filmpjes van je paard te bekijken.

Zo dateert mijn oudste home video van felix uit 1995, toen ik hem net een jaartje had.

Daar liep dan en dartelende 4 jarige door de bak te showen.
Korte maantjes en zijn voorpluk kwam niet eens tot zijn ogen.
Toen ik dat zag kon ik wel merken dat hij ouder is geworden, over 2 weken wordt ie al weer 12.

En natuurlijk nog filmpje van Danno uit 1998 toen ik hem net had, wat een zielig hummeltje was het toen Lovers

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 20:25

zo zat ik pas video te kijken van mijn oude paard die ik in Nieuw Zeeland had (meer dan 15 jaar geleden) Een van mijn eerste spring(pogingen). Zie het voor je, midden in beeld een hindernis, waar ik zonder zadel op af kom gegallopeerd, ze gaat er gewoon langs (zonder enige moeite van haar kant) dus het lijkt alsof het de bedoeling was dat we er langs gallopeerden, en dan, als we uit beeld zijn, mijn stem: "K*t paard"....het kwam uit de grond van mijn hart ! Haha!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 20:53

Leuk is dat he, oude filmpjes kijken. Heb der 1 dat ik me ging opmaken, en mijn hele gezicht zat onder en toen zei ik mooi he mama!. Het zag der gewoon niet uit.

ps. Mist waar heb jij gewoond in Nieuw Zeeland.

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 21:05

3 jaar in New Plymouth en 2 jaar in Whangarei, het paard was mijn eerste eigen paard, Leggs. In New Plymouth reed ik doordeweeks bij een collega van mijn vader die renpaarden had, en in het weekend hielp ik bij een (western) manege. Net even in je profiel gekeken (favoriete stad: Auckland) dat was 2 uur rijden (auto) van Whangarei, Auckland ken ik goed !

Cleooo

Berichten: 98
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:33

jaa leuk! Ik heb oude springvideo's helemaal grijs gedraaid met mijn paard. Wat was ik trots!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 20:40

Zo heb ik nog filmpjes van Shetlandraces van een paar jaar terug. Wij allemaal verkleed als nar en ik shakend op Beau`s ruggetje. En Beau? Die vond het allemaal geweldig en scheurde zo (bijna) alle andere Shetten voorbij.