Ik heb de knoop doorgehakt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11096
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 12:20

Nathalie schreef:
Toen kwam er een pony bij en trok Camilla een sprintje en werd ik wel even angstig. Ik heb dr toen stil gezet, tot 10 geteld en gedacht "Niet zeiken, je kan het!" Ik ben toen weer verder gereden en heb haar flink aan het werk gezet! En eerlijk waar zo goed heeft ze nog (bijna) nooit gelopen, ze liep echt lekker. Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf.


Hee, wat goed! Goed zo, gewoon streng zijn voor jezelf Haha! . Probeer ook niet elke keer te verkrampen als er wat gebeurt, daar reageert Camilla ook op. Het "enge" gewoon negeren, dan doet zij dat ook. Gapen wil ook helpen, als je gaapt kun je zelf niet verkrampen Haha!.

Heel veel succes!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:41

Hej Nath! ik lees dit topic nu pas!! wat goed van je zeg!! ik kon het ook al bijna niet geloven toen ik het las, jij en Camilla zijn gewoon 2 handen op 1 buik. Na wat ik altijd van jou begreep in ieder geval! Was echt wel toevallig, want ik reed vanmiddag nog langs jou huis en toen vroeg ik me af hoe het met jou en camilla ging!
Hej en als jij rustig op Bella blijft zitten als ie er half vandoor gaat in de bossen gaat het zeker lukken met jou en Camilla! Meid ik ben echt trots op je!
Ga je trouwens nog een keertje mee kijken naar mijn knollies?
Heel veel succes!!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 20:59

Hardstikke goed joh! Haha!
Ik denk dat er aardig wat mensen zijn die op het punt hebben gestaan om z'n paardje te verkopen...
Nu moet je gewoon allemaal leuke dingen gaan doen, inderdaad, starten, laat aan de wereld zien wat je hebt en wees trots! Je hebt helemaal geen Gibraldi nodig hoor, om aan de top te zitten. Als ik de foto's in je profiel zie, gaat het wel goedkomen Haha!
Verder, ik vind je niet te groot hoor!
Plaats je gauw weer eens foto's?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 10:52

dankjewel allemaal!
gister heeft ze lekker een rustdagje gehad maar vanavond heb ik privéles, ben benieuwd hoe het gaat.
15 juni heb ik weer wedstrijd, ben echt heel benieuwd en heb er nu alweer zin in.
Ik zal binnenkort wel nieuwe foto's maken maar je moet er niet teveel van verwachten, het zal er niet zo heel netjes uitzien. Zolang ze nu braaf blijft ben ik al blij.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 12:08

promptertje"]
[quote="Nathalie schreef:
Toen kwam er een pony bij en trok Camilla een sprintje en werd ik wel even angstig. Ik heb dr toen stil gezet, tot 10 geteld en gedacht "Niet zeiken, je kan het!" Ik ben toen weer verder gereden en heb haar flink aan het werk gezet! En eerlijk waar zo goed heeft ze nog (bijna) nooit gelopen, ze liep echt lekker. Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf.


Hee, wat goed! Goed zo, gewoon streng zijn voor jezelf Haha! . Probeer ook niet elke keer te verkrampen als er wat gebeurt, daar reageert Camilla ook op. Het "enge" gewoon negeren, dan doet zij dat ook. Gapen wil ook helpen, als je gaapt kun je zelf niet verkrampen Haha!.

Heel veel succes!
[/quote]
pff, als het maar vaak genoeg iets gebeurt, wen je hier ook weer aan en reageert je er niet meer op.

prompter

Berichten: 11096
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 13:01

Klopt Desiree, ik heb met mijn dravermerrie zo vaak achterstevoren gestaan omdat er weer een zwaan o.i.d. overkwam, ik geloof dat ik de kunst van het ontspannen nu wel door heb Haha!

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 14:36

Ik las het topic nu pas Clown
Een tijdje geleden had ik in je profiel gekeken, en ik werd erbijna jaloers van! Zag er heel netjes uit!
Toen las ik dit topic en m'n mond viel open! Dat had ik nou echt niet erwacht ( ik heb je natuurlijk alleen maar op foto's gezien, maar toch! )
Geweldig dat je toch besloten hebt verder te gaan!
Heel erg veel succes! en het gaat je vast en zeker lukken!

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 21:12

He, ik hoop dat je priveles goed is gegaan. Als je op andere ponies niet bang bent, kom je er bij Camilla waarschijnlijk ook wel overheen. Toen ik Kaunos net een maand had begon hij ineens ook overal van te schrikken (achteraf bleek dat hij me uit aan het proberen was, hij deed het namelijk alleen als ik erop zat en niet als een keer iemand anders erop zat). Ik heb toen echt even een periode gehad dat ik al met kloppend hart opstapte, maar ik wilde er perse overheen komen en dat is me gelukt. Ik ben nog steeds geen durfal met hem (zoals je soms misschien wel ziet), maar langzaam maar zeker gaan we stapjes verder. Dus als je geduld hebt zal het vast wel lukken. Heel veel succes in ieder geval!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 21:47

Nou de les ging echt super!!! Op het begin niet zo, omdat er nogal wat tikken uitgedeeld werden in de bak en ik dan dus in de stress schiet. Ook een paar keer dat Camilla vooruit schoot wanneer ik een klein tikje achter mijn kuit gaf als ze niet reageerde op mijn been. Dan werd ik ook wat angstig. Maar na een tijdje ging het super! Ze ging lekker lopen en vond ineens de hoek eng (helft van de spiegel was weg, maar dat viel dr eerst niet op..) Ik schrok op het begin wel maar heb weer tegen mezelf gezegd dat ik niet moest zeiken en heb haar toen een paar keer door de hoek geschopt en toen was het goed. Ik ben wel trots. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 07:37

De oefeningen gingen trouwens ook best goed! Ik heb wel hard gewerkt en haar soms ook wel aan het werk gezet. Ze ging zelfs een paar stapjes achterwaarts. Wel nog met mn instructrice die ervoor staat. Knipoog En schouderbinnenwaards ging ook al een beetje! Lovers

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:08

he NAthalie, ik leees dit topic nu pas, maar ik snap niet waarom mensen negatief op dit topic zouden moeten reaggeren, volgens mij heb je er heel goed over nagedacht en ik vind het een heel moedige beslissing, en ik denk dat het zeker ook de beste beslissiing is
nog succes!
en als ik ergens een leuke e pony tegenkom dan zal ik het je wel laten weten.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:43

Mariska15 schreef:
he NAthalie, ik leees dit topic nu pas, maar ik snap niet waarom mensen negatief op dit topic zouden moeten reaggeren, volgens mij heb je er heel goed over nagedacht en ik vind het een heel moedige beslissing, en ik denk dat het zeker ook de beste beslissiing is
nog succes!
en als ik ergens een leuke e pony tegenkom dan zal ik het je wel laten weten.

Verward Ze zoekt geen e pony meer hoor, ze houd Camilla juist!
Goed van je zeg dat je het toch gaat proberen en zo te horen gaat het steeds ietsje beter!

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 08:35

HOI HOI

goed van je dat je het gewoon nog een keer gaat proberen...
geef nooit op!!! Knipoog
ik heb mijn appie ruin ook gekocht als ''gevaarlijk'' (volgens ieder ander dan he)
maar hij was gewoon bang, ben ruim 5 maanden bezig geweest en hem helemaal opnieuw ingereden maar kan nu absoluut lezen en schrijven met hem....
hij gaat er absoluut nooit meer vandoor... *LOL*

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 10:52

Hallo

Doorzetten, dat is het sleutelwoord. Heb ik ook erg moeten doen, kon in het begin amper op mijn pony rijden en had er ook niet zoveel vertrouwen in. Ik heb privéles genomen en ben er helemaal bovenop gekomen. Elke dag maak ik nu lange buitenritten, en train nog maar af en toe in de bak. Dat is een echte aanrader, we zijn er veel vrolijker door geworden! Ik heb heel veel steun gehad aan de mensen eromheen en ik heb nu een TOPKNOL. Haha! Haha! Haha! Haha! Enne, te groot voor je pony? Dat valt mee hoor! Ik ben 1.72m en ik rijd op mijn pony van 1.50m. Kan prima. Alhoewel mijn pony wel onder de cat. stevige halve arab valt Lachen

Nou veel succes, en doorzetten. En, genieten van de leuke momenten! Tuurlijk heb je wel eens een baaldag met rijden, maar dan moet je het maar zo zien: na regen komt altijd weer zonneschijn! Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 20:48

Ik ben 1.73 en mn pony 1.44. Maargoed, als ik te groot ben.. Boeiend! Vandaag ging het weer toppie trouwens. Nouja, ik heb haar voor het eerst in de bijna 1,5 jaar dat ik haar nu heb echt flink aan het werk gezet! En ze ging lopen! Pfoe! Kwijl Maar ze probeerde wel verschrikkelijk eronderuit te komen door heel erg vervelend te zijn, ik ben helemaal niet zo bang geweest vandaag eigenlijk, en heb haar dus even laten zien dat IK nog altijd de baas ben.

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:34

Je bent helemaal niet te groot hoor!
Enne, je bent op de goeie weg. JIJ bent de baas, ZIJ niet!
Go on with the good work Knipoog