ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 22:04

Ik heb vandaag lekker gewandelt met Margot door de straat, om even te kijken hoe ze reageerde om ver van haar veulen te zijn, en het ging echt SUPER!!!!
Dus met een beetje geluk rij ik dinsdag ( als het weer een beetje mee zit) weer met haar door de straat met mijn nieuwe westernzadel!!!
Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik NOOIT!!

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 22:12

Alfred J kwak zeker, leuk ja dat wandelen.
Vinnik ook altijd wel gezellig zolang amulet me niet de hele tijd in de bosjes dumpt, Tja geen goede opvoeding gehad he Bloos

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 08:02

Tis altijd weer een hoop 'geprobeer' wanneer ze veulens hebben he?
Sinds kort maak ik het ook mee met mijn verzorgfries en fellpony's, drie veulens en hun mammie's... en de veulens maar moeilijk doen...
Op het moment ben ik ziek en staan ze dus alleen maar in de wei, dus dat is wel balen, dan leren de veulens ook niet zonder mammie te zijn Frusty , maar zodra ik beter ben...
Dan ga ik net als jij eens aan de wandel Cool !
Hoop dat het net zo goed zal gaan als bij jullie. Veel succes met rijden op je nieuwe zadel! Wat zal dat heerlijk zitten Kwijl ...
Glunder dan vooral niet te hard want dan gaat naderhand heel Bokt.nl glimmen *LOL*
Geniet ze!
Groetjes, Dorine.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 19:13

Hiaaaahh, vandaag lekker gereden op mijn nieuwe zadel en nog voor het eerst sinds lange tijd weer door de straat.
Ging heerlijk, maar het wandelen ging wel beter, (dan hoeft zij natuurlijk niet op te letten waar we lopen) maar nu was ze wel een beetje fris, (ik he daarom ook alleen maar gestapt) ze ging zelf 1 keer luidruchtig hinneken door de straat (er liep een oud mevrouw aan de over kant! Das raar!!)
Maar verder was ze heel braaf, moest haar wel 3 keer inhouden: toen er een grasmaaier voorbij kwam, toen er een man een vuilnisbak wegreed en toen er een jongetje voorbij kwam op een step.
Dat laatste is echt heel erg!!
Zij is namelijk voor de dood voor die nieuwe steppies, maar echt iedereen heeft er een!!
Ik moet dus maar een keer opnieuw gaan trainen, maar dat zal wel lukken denk (hoop ik).

Mijn moeder heeft foto's gemaakt, dus die laat ik wel een keer zien, maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even, want het was het rolletje zit nog lang niet vol!
-Alice-

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 19:21

Hahaha veulens moeilijk? Mammie doet moeilijk!

Rossy (Shanaia) geeft er echt helemaal niets om als mamma's weggaat. Rossy vind Mysty veeeeel liever dan mamma Lachen
Marjon gaat dus wel helemaal door het lint als ze een paar meter weg moet van mamma.
Niet dat we dat zo vaak oefenen hoor, want als we gaan rijden gaan we of in de bak en dan gooien we de kleintjes ook los, of in de bossen en dan gaan ze lekker mee Lovers . heerlijk die veulens!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Ann, BlackClaw, Cowgirl, Dartel, Josien_, Mieke, Salinah, Vagabondo, xoranlover en 115 bezoekers