Eindelijk het eerste veulen bij ons op stal :D:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Eindelijk het eerste veulen bij ons op stal :D:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 20:38

Nou vannacht is hij dan eindelijk geboren... het eerste veulen van 2003 op Stal Westpoort Haha!:D
Sandra stond al echt op springen en vannacht is hij rond 2.00 uur geboren. Het is dus een hengstje en hij is vos!! Haha!:D Hij heeft een grote druipkol en rechts- voor en achter een wit voetje, misschien heeft hij linksvoor nog een klein wit randje (is nog niet zo goed te zien omdat zijn benen ook heel licht zijn Haha!:D)
Hij is erg nieuwsgierig, helemaal niet bang of schrikkerig en rend al voortdurend door de grote stal heen Haha!:D
Het is trouwens een Anjershof Rocky x Bokkesprong Czardas (voor de Welsh kenners Haha!:D)
Woensdag ga ik waarschijnlijk foto's maken, dus berreid je maar vast voor Haha!:D (en dan ook vast op het andere veulen dat we nog gaan krijgen (krijgen jullie ook nog veel over te horen Haha!:D)) hahaha

-x-ies Niekje

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:37

Wat lief Lovers

En wanneer krijgen we de foto's te zien Tong uitsteken

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 07:39

Waarschijnlijk Woensdag
Ik had m'n digi wel mee genomen maar toen had mijn vader de acu eruit gehaald Boos! Dus kon ik geen foto's maken, maar woensdag ga ik er weer heen dus dan let ik goed op of er een acu in zit Haha!:D

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 08:00

Ik ben benieuwt

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:14

he Aniek, gefeliciteerd met je aanwinsten hopelijk "meet"ik ze snel in het echt Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:09

He familie van die van mij!! Rocky is de neef van mijn pony!! Natuurlijk wil ik wel foto's zien!!
Gefeliciteerd!!:D