we gaan vooruit!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Linda_k

we gaan vooruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 09:41

Sinds een paar weken rijd ik op Nicoline. Omdat ze best moeilijk is heb ik nu in het begin even vier keer per week les. En we gaan zo snel vooruit! Het verschil met een paar weken geleden is echt enorm. We zijn er nog lang niet en moeten nog veel leren. Maar als ik zie hoe goed het nu al gaat dan ben ik erg benieuwd hoe het over een paar maanden gaat.
Ik ben de enige die op haar rijdt en ik kom echt bijna iedere dag. Ik krijg les van de eigenaar en die is heel enthousiast. Hij vroeg al of ik binnenkort mijn eerste proefje wil rijden.
Dat wilde ik gewoon even kwijt. Ik wist niet dat paardrijden zo ontzettend leuk kon zijn Lachen

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:37

Leuk om te horen zeg! Het is inderdaad een lekker gevoel als het allemaal goed loopt.
Ook fijn dat de eigenaar de nodige aandacht er aan besteed en natuurlijk enthousiast is over je rijden. Heb je misschien foto's van Nicoline? Ik ben niet nieuwsgierig... Haha!

alexguusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:44

dat is nog eens leuk je leest ook wel eens anders, succes verder !

denk na voordat je je paard straft het ligt meestal aan je zelf !

Linda_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 10:45

ik heb nog geen foto van als we aan het rijden zijn. Maar als het lukt om de foto te plaatsen dan is dit Nicolientje!

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie