Samier was vervelend!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33100
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 17:46

Je houd het haast niet voor mogelijk, maar vandaag was Samier ontzettend vervelend!!! Boos!
Ik ging samen met een jongen naar buiten (hij reed op zijn eigen pony Sam) en de heenweg naar het park ging nog wel redelijk goed. Samier was al wel voorwaarts, maar das niet zo erg, hoefde ik tenminste niet steeds bij te drijven Lachen

Toen we in het park waren begon Samier telkens te dribbelen en hij wilde niet meer normaal stappen. Eerst zette ik hem maar eens stil...dat lukte dus beloonde ik hem met mijn stem. Zijn we weer weggestapt. Nog geen tien meter verder begint weer *zucht* Gaf hem een tip met mijn zweepje en toen gaf tie een bok!! Hoog niet normaal meer!! Gewoon met vier benen tegelijk de lucht in!! Dus ik nog een keer een tik gegeven. Gaf tie nog een bok en daarna galopeerde ie weg!! Oh o in volle galop over het asfalt!!

Ik ophoudingen maken en proberen met mijn stem hem weer rustig te krijgen, maar dat hielp niet, dus zodra het kon probeerde ik een volte te rijden en eindelijk krijg ik hem weer terug pff...gelukkig ben ik blijven zitten, asfalt is erg pijnlijk! Scheve mond\

Ondertussen was Sam van die jongen ook maf aan het doen, maar gelukkig hield die jongen hem wel.

Op de terugweg bleef Samier ook telkens maar dribbelen...ik was blij dat ik weer op de manege was...sjonge jonge was mij het dagje wel zeg...en eenmaal in zijn box ging ie lekker onschuldig staan te kijken!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:19

naja zeg!dat samier ook nog zo'n donder kan zijn!gelukkig is het toch nog goed gegaan he?

Ineke2

Berichten: 33100
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 20:25

Ja gelukkig mankeren we geen van alle wat. Lachen Maar ik hoop dat ie dat niet meer doet Schijnheilig

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:30

je hebt toch heel netjes hem een pak op zijn donder gegeven.dat was goed van .volgende keer gewoon weer doen en dan zorgen dat je hem bij je probeert te houden.boef!haha Knipoog