paard op stal met een Slagaderlijke bloeding:(

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

favorietje

paard op stal met een Slagaderlijke bloeding:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 19:02

Eindelijk de paardjes mochten weer het land in, heerlijk voor ze en favorietje genoot met volle teugen, helaas ging het aan de andere kant van de wei niet helemaal goed.
Daar hebben ze een stuk afgezet met van dat schrikijzerdraad, de paarden kwamen op de baasjes afgedraaft en zagen het draadje niet...
Met het gevolg dat ze er dwars doorheen liepen, een van de twee raakte helemaal in paniek en rende door in de hoop dat t draadje knapte, helaas gebeurde dat niet en sneed het draad dwars door een ader in zijn been.
Ik was op dat moment rustig fav aan t poetsen, totdat zij kwam aanlopen met haar paard...
Mijn hemel echt het spoot eruit, ze hebben het verbonden tot de dierenarts kwam en die heeft t verder afgehandeld, van angst is ze ook nog 2 keer achterovergeslagen door t steigeren.
K had het zo met het beest te doen, en tja wat denk je d boer laat t draadje gewoon zo staan
op zulke momenten besef ik hoeveel ik van mijn favorietje hou en dat ik har nooit meer kwijt wil!!!!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:18

Jemig daar ben je lekker mee!
Wat achterlijk ook om paarden achter zulk draad te zetten!
Hopen dat het weer goed komt met het paard....

Whizper08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:21

Dat heb ik ook gezien van dichtbij... Dat paard ging van angst ook steil overeind en raakte iemand met d`r hoef. Gelukkig was de dierenarts snel ter plaatse en hadden we d`r been al goed afgebonden. Ze werd ter plekke gehecht en alles is goed gekomen!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 16:40

wat erg!
eigelijk is het misschien ook wel beter dat draad kan knakken, mijn paardje zou in paniek namelijk ook doorrennen. dan heb ik toch liever dat het knakt.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 17:06

Jemig... dat is erg.
Zo zie je maar dat een goede afrastering van levensbelang kan zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie