mag je hier lopen met je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

mag je hier lopen met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:00

vandaag was ik een lekkere buitenrit aan t maken, en ik bedacht me ineens ik kan wel langs t crematorium, want daar is mn moeder verstrooit.

Dus ik heb daar lekker gelopen, heel rustig, tussen de bomen door.

Ik had er een raar gevoel bij er liepen ook mensen, ik zei ze gewoon gedag. Tong uitsteken

wat denken jullie, kan ik dit maken? Verward
is dat raar?

ik weet t namelijk niet of je er met een paard mag lopen, er staan geen borden.....

groetjes chiqa

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:07

als er geen borden staan dan lijkt het me dat het niet verboden is. anders is het toch wel erg vaag aangegeven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:08

ja maar ik bedoel voor t respect eigenlijk...snappie?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:22

Nou als je in een galopje om de graven crost *LOL* dan lijkt het me niet echt kunnen. ALs jij naar je moeder graf ging, en dan gewoon stappend doet, dan zou ik het wel okee vinden voor een keer.

Maar om een nou lachend een leuk ritje over een kerhof te maken, is nogal respecht loos !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:27

ja gewoon stappen, niet springen en galopperen, daar zag t gras te mooi er voor uit...

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:44

...euh... mag je er met de fiets naartoe? Tis waarschijnlijk een voetpad = geen paarden. Als het voetpad is, hoéft er geen bord bij te staan. Gewoon weg en verkeersreglement.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:33

Huertecilla schreef:
...euh... mag je er met de fiets naartoe? Tis waarschijnlijk een voetpad = geen paarden. Als het voetpad is, hoéft er geen bord bij te staan. Gewoon weg en verkeersreglement.


ja en dat wil ik presies weten, ik wil nl niet voor banketstaaf staan, heb respect voor zulk soort wetten.......
alhoewel.....Larissa vondt t echt heel leuk, zag overal "spoken" is wel humor he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:38

Huh?? Verward
ik zet t woord voor "l.u.l" staan neer, en er staat voor banketstaaf????

grappig die correctie!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:30

Tsja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg gepast vind. Maar dat is mijn gevoel en ik heb geen idee of er een wet is die hier iets over voorschrijft. Ik weet natuurlijk ook niet hoe de situatie daar is, het is dus moeilijk beoordelen.
Maar als je het doet, blijf dan stappen en zorg dat je andere mensen niet tot last bent.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:46

bij ons in de buurt is een strooigebied waar een ruiterroute overheen loopt. Maar er staat wel een bordje dat er vriendelijk wordt verzocht om te blijven stappen.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:51

Eens vragen daar, misschien kunnen zij je het vertellen, kan me nl voorstellen dat niet alle mensen het even prettig zullen vinden, maar ik zou zeggen vraag het, want als jij je er fijn bij voelt zou ik er zeker naar informeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:06

er is veel gras en bomen, net een park, ja mss moet ik ze gewoon eens opbellen, t voelt niet goed zo!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:14

Ik zou even afstappen, dat staat toch wat 'netter' dan dat je er rijd.
Een vriendin van me is een keer met een pony over het kerkhof gegallopeerd!

[edit] Ik snap het niet helemaal meer, was je nu op je paard of ernaast? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:47

op mijn paard, maar gewoon rustig stappen!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 00:01

Als het niet goed voelt zou ik het sowieso al niet doen. Anders denk ik als je idd rustig stapt, waarom niet? enzij er net as gestrooit wordt, dan kan het echt niet vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 00:06

Pauline schreef:
Als het niet goed voelt zou ik het sowieso al niet doen. Anders denk ik als je idd rustig stapt, waarom niet? enzij er net as gestrooit wordt, dan kan het echt niet vind ik.

neeeee, tuurlijk niet!!

Maar ik ga er wel eens informeren, mss vinden ze t wel niet erg, het is er zo mooi lopen!!!

xxMerle

Berichten: 99
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 00:18

natuurlijk kan dat als je maar niet ff vooor de lol al die graven voorbij gaat crossen maar jij gaat toch gewoon ff naar ut 'graf' van je moeder toe in een rustig stapje/drafje no problem kan je best maken(mijn mening dan)

xxMerle

Berichten: 99
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 00:19

natuurlijk kan dat als je maar niet ff vooor de lol al die graven voorbij gaat crossen maar jij gaat toch gewoon ff naar ut 'graf' van je moeder toe in een rustig stapje/drafje no problem kan je best maken(mijn mening dan)