Heerlijk gelest

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ylva

Heerlijk gelest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 08:58

Gisteren ondanks mijn twijfel over het wel of niet kreupel zijn van mn pony toch naar de les gegaan.
Dat is namelijk vlakbij mijn stal, en mijn redenering was dat mijn instructrice dan ook eens kritisch kon kijken, en als het niet goed zat, dan zou ik gewoon weer rustig terug stappen.
Misschien dat zn gangen me wel gewoon vreemd voorkomen omdat hij voor het eerst in 5 jaar op ijzers staat, wat voor hem natuurlijk ook wel even wennen is.....
Hij liep gelukkig goed, en na zijn weekje vakantie is hij ook verbazingwekkend coöperatief. Lovers
Gisteren dus achter elkaar de oefeningen afgedraaid, wijken, schouderbinnen, travers, alleen het aanspringen in galop moet nog beter(springt vaak verkeerd aan) en het achterwaarts heeft nog wat werk nodig.
Maar hij liep zo lekker ontspannen, was bereid om de oefeningen netjes uit te voeren, zonder zich te verzetten(meneer heeft zo zijn eigen ideeën over het aantal keren dat we in de week met dressuur bezig zouden mogen zijn }> )
Kortom, of ik al wist wanneer we gingen starten Bloos
Starten, help Lips are sealed , ik wil alles eerst in orde hebben, ben namelijk niet snel tevreden en ook al ben ik volgens mn instructrice het B-niveau al lang voorbij, zolang ik niet het idee heb dat dat zo is, blijf ik nog even oefenen.
Ik heb nu met haar afgesproken dat we gaan starten als we thuis een 'perfecte' M-proef kunnen rijden.
Ergens in mijn achterhoofd roept een stemmetje dat dat wel eens sneller zou kunnen zijn dan ik verwacht.
Nu na 14 lessen(heb het nagekeken Haha! ) zijn we immers ook van niks(beheersing van 3 gangen en ruime ervaring in buitenritten) naar wat we nu al kunnen doorgestoomt.
Binnenkort beginnen we met appuyementen, en als de galop(het aanspringen) goed zit met contragalop(mn instructrice ziet het al helemaal zitten Scheve mond )
Ik ben natuurlijk ook trots, en blij dat we vooruitgang boeken, maar het lijkt zo onwerkelijk, 14 lessen, 14 weken, zowel ik als mn pony waren leken op dressuurgebied, en nu....
zijn we aardig op weg om wat minder leek te zijn *LOL*

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:49

Zo te horen gaat het dus harstikke goed met rijden! Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:10

lekker voor je dat het zo goed gaat!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie