Jaaah ik heb een superstal gevonden!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chantal173

Jaaah ik heb een superstal gevonden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 23:24

Eindelijk na lang zoeken heb ik een stal gevonden.Wilde al een tijdje weg bij m'n oude stal door bepaalde problemen daar.
Ben vandaag dus wezen kijken,ik stond echt met verbazing alles gade te slaan.Ik had ook gelijk het gevoel dat het meteen klikte tussen mij en de eigenaren.
Als ik het vergelijk met mijn stal die ik nu heb kan ik echt niks beters wensen.Er is een goed gedraineerde buitenbak aanwezig,biks,kuil en stro zit erbij.Ze staan de hele zomer op de wei en 's winters bij goed weer ook.
De stallen zijn lekker ruim:320 bij 290(hij staat nu in een box van 250 bij 2m).En voor de prijs hoef ik het niet te laten ik betaal maar 5 euro meer dan waar ik nu sta. Lachen
Ik heb drie of vier dagen gehad om erover te denken,maar die heb ik niet nodig.Ik ga ze gelijk morgen even bellen Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:36

Gefeliciteerd! Is je nieuwe stal een beetje bij je in de buurt? Je paard zal wel blij zijn, 2,5 bij 2 is wel héél klein voor een box!

Extremely rare and Beyond Compare

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 08:11

Nou het is niet echt in de buurt,het ligt op een half uurtje fietsen van mijn huis.Maar ik ben toch van plan om eerdaags te beginnen met m'n rijbewijs en voorlopig ga ik met slechte dagen gewoon met de bus.

Lieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:16

En welke stal is het geworden?
Ik ben heel blij vooor je, eindelijk weg bij die rotstal, wanneer ga je erheen?

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 14:10

Ik ga tussen 1 en 7 juni daarheen.Die mensen zijn zelfs zo tof dat ze Buddy met hun trailer komen halen. Lovers De stalling ligt trouwens in Oud Ade(aan de kant van leiderdorp)

snoocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 11:39

Pling leuk voor je chantal, ben blij voor je is het je toch gelukt iets te vinden wat je wilde. gefeliciteerd.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 12:06

Hai,
Waar is dat dan precies in oud ade.Is dat soms als je vanaf richting leiden bij de molen links gaat?Bij welke stal sta je nu nog dan.Ik woon in roelofarendsveen en dacht dat ik al de stallen in de buurt wel kende,blijkbaar niet.
Als iemand nog een super stal zoekt.Ik sta op een stal in woubrugge en daar gaan ze nieuwe stallen bij bouwen die aan het einde van het jaar af zijn.
groeten baudy

Weer spannend voor 2017: viantha drachtig van Atleet, Diantha drachtig van Icellie en Zirola drachtig van Expression!!

ilsejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 13:00

'k ben superblij voor je, het moet een fijn gevoel zijn! Heel veel plezier daar!

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 19:47

Bedankt allemaal voor jullie reacties Lachen En het is idd een heerlijk gevoel om daar weg te gaan.Al zal ik wel sommige mensen gaan missen Verdrietig maar voor mij en buddy is het gewoon de beste oplossing.Als je al een hele tijd met tegenzin erheen gaat is er toch iets goed mis Scheve mond
En ik hoef niet meer een half uurtje over de weg naar de rijbak dus kan ik vaker met Buddy gaan trainen en mss ga ik volgend jaar wel een startkaart aanvragen

Linda_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 09:44

wat lekker! Het is wel belangrijk dat je het naar je zin hebt op je stal. Waar ik nu rijd klikt het zo super met die mensen. Dat is toch wel heel belangrijk. Veel plezier daar!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 13:03

wat leuk voor je en voor buddy. Ben zelf afgelopen jaar zelfs twee keer verhuisd. 1e keer was echt een misser maar de 2e keer gelukkig echt goed! Gaat buddy er ook op het land? Welke stal sta je nu dan en waarom wil je er weg? (pb-en mag ook hoor). Dit omdat de stal waar ik nu sta ooit weg gaat (worden huizen gebouwd). Voorlopig staan we dus prima maar we weten niet wanneer er wat gebouwd gaat worden vandaar!

Geniet van de dag

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie