ik &debbie in een grote wei met 12 koeien en 1 os

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

ik &debbie in een grote wei met 12 koeien en 1 os

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 21:32

Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe Koe

haha we hebben echt gelachen.. de boer had nieuwe koeien in de wei gezet.. het zijn jaarlingen. wij hadden eerst paardgereden, maar toen we klaar waren dachten we : "effe de koeien verwelkomen" dus wij 2 hectare wei ingelopen met 12 koeien en 1 os erin. het gras stond erg hoog tot je knieen dus zwaar loprn.. helemaal bij de koeien aangekomen.. *ze stonden achterin* schrikken ze op het eerste gezicht en gaan achteruit.. wij hun uitmaken voor "betsies" en opeens komen ze met zn dertienen op ons af
wij : "aaaaaaaaaaaaaaaaaah" "ren voor je leven" maarja die beesten zijn snel Koe
dus wij stilstaan.. koeien noodrem.. we hadden nog wat paarden brokjes dus die gegeven..later wel vrede gesloten ze waren wel aaibaar toen.

maar toen wij daar stonden.. echt *eng* was kei leuk hahaha..
koe nummer 3543 was de os en die was het "tamst"
nou dat was het
kuss
Nanda

Nog 26 dagen Fons en dan zingen we weer luid he jongen!


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:22

hahahahahhaa *ligt hier dubbel* Da was dus een heeeeel avontuur met Jupi *LOL*

Obelix is gewoon stoer!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:24

hehe, zo grappig. met die koeien. ik lig hier echt plat ze, niet te doen.!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:52

Ja, dan wil je de koeien al eens vriendelijk gaan begroeten, eerst gaan ze lopen en daarna gaan ze met een massa-begroeting terugkomen. Heb koeien toch altijd maar rare beesten gevonden hoor, geef mij dan toch maar een paard of pony !!!

Lautjuhzz

Berichten: 58
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 09:29

Haha! whaaaaaaaaaaahahahha ik lig hier ook dubbel hhaa echt iets voor jou en debbie om die koeie te gaan verwelkome hahah echt grappig Haha! Haha! Haha! doegg kusssss lautjuhzz

...:::* LaPh Ya RiCkJuH *:::...

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 11:27

Wahahahaha NAN! hahahaha, STOERRR *op koeienjacht* Tong uitsteken ikke ga een keertje mee, haha! Koe

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:22

haha koeltjes zijn die koetjes af en toe. Hier hebben we ze ook.....ze moeten altijd langs de bak naar het land. Dus halverwege blijven ze staan kijken wanneer je aan het rijden bent. Vet komisch. En dan is er een stier die er tussen loopt......grootste schijtbak van allemaal.....zeer lachwekkend!
En ook de kalveren....die temmen we hier ook altijd al haha...zwaar komisch werk hahaha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, criollo_yess, Eliana, Facebook, fleur_yen, Karintich, MairiMacBran, Mariska_vD, NorwayFjord, paljaslaura, pien2010, Sanne_com, scrabbel en 141 bezoekers