au au dat ging mis!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

au au dat ging mis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 19:48

Ik dacht jaaa lekker zonder beugels rijden in de bak!!
totdat faith schrok van een maaimachine die aanging (is ook wel heel eng heh).. ze galopeerde weg, zonder mij. ik viel met mn rug, nek en elleboog op de ijzeren omheining..au au dus..jacker, ik bleef liggen, en faith kwam trug (sorry sorry roos, ik deed het niet expres! Ach gut ) natuurlijk was ik niet boos op feet, maar t deed wel zeer! gelukkig kwam er een ander meisje om me te helepn, en ik ben weer opgestapt, heb nog een galopje gedaan, en krepeerde van de pijn!!( maarja, anders is ze de volgende keer niet meer te houden!) thuis gaf iedereen me op mn donder (je moet ook niet niet op zo'n onbetrouwbaar paard zonder beugels gaan rijden!!) nou pap + mam, toevallig kan elk paard wel eens scrikken, en dat is heel normaal!!!!!! en faith deed het niet expres, en gemeen is ze ook niet, ze is alleen soms te blij en dan gaat ze te hard of ze denkt niet zo goed na bij wat ze doet!!! Pling Knipoog nouja...ik heb pijn!!en aangezien ik volgende week naar parijs ga, en ik feet niet rij, hoop ik dat ze niet nog meer streken heeft als k terug kom!! Haha!
xxx roos..ps hoe krijgen jullie die foto's op je profiel??het lukt niet., hij wil niet plakken!!!!!!!!!en de html code lukt niet!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:38

tjee, wel naar voor je. klinkt ook erg pijnlijk! toch moet je omgeving toch niet zo overdrijven. jij kent je paard beter dan wie ook, toch??
veel plezier in parijs!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 08:36

auauau niet fijn, die pijn.
Veel sterkte er mee, en veel plezier in parijs!