Sting verhuizen, van Haren naar Eelde!! :D:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Sting verhuizen, van Haren naar Eelde!! :D:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 16:48

Gisteren heb ik samen met twee vriendinnen de pony van een daarvan (Sting op bokt Haha!:D) verhuisd. Ze had haar pony nu een paar maand vlak bij haar huis staan, maar die stalling was te duur om hem daar te houden. Ze heeft toen stalling gevonden in Eelde waar we hem gisteren met zijn drieen heen hebben gereden. Het was echt super gezellig en hier in het verslag: Haha!:D
Om 11.50 uur was iedereen op onze school vrij (dus wij drieen ook Haha!:D) en zijn we meteen naar Sting gegaan. Toen hebben we hem eerst uit de wij gehaald, zijn Lindi en Corine hem gaan poetsen en heb ik bijna zijn hele stal leeg kunnen scheppen (Corine heeft in het begin een halve kruiwagen mee geholpen Boos! Tong uitsteken ) Toen de stal netjes leeg was en Sting gepoets hebben we hem opgezadeld en zijn we op weg gegaan (was geen trailer binnen berreik dus moesten we rijden)

We zijn rond 15.00 uur weg gegaan en ik mocht er als eerste op Haha!:D Toen gingen we dwars door Haren heen (Sting ging weer lekker midden in het winkelcentrum(pje) staan scheiten Haha!:D Het laatste stuk ging Corine op Sting totdat we er eindelijk door waren. We hebben toen langs de snelweg gereden (waar Lindi op Sting ging Haha!:D) en daar hebben we toen gepicknickt. Dat was echt super gezellig. Sting even helemaal afgezadeld en laten eten en zelf ook wat eten (een mini-marsje Haha!:D) en wat drinken)
Na ongeveer een kwartier zijn we weer verder gegaan en mocht ik weer op Sting. Tot in Eelde (waar ik nog een stukje galoppad mee mocxht nemen waar ik 8 jaar lang met de manege buitenritten reed (jeugdsentiment Haha!:P)) en daarna ging Corine totaan de nieuwe stal.

Om 16.30 uur kwamen we daar ongeveer aan tegelijk met Mieke (met een auto vol kinderen Haha!:D) die daar op stal ook twee pony's heeft staan. We hebben kennis gemaakt en Sting afgezadeld. Toen moest hij eerst met een andere pony (die de dag daarvoor nieuw was gekomen) kennis maken in de bak zodat we makkelijk in konden grijpen als er iets mis ging, maar het ging meteen goed zonder geren of gevlieg. En toen we eindelijk klaar waren mocht Sting in de wei met zijn nieuwe vriendinnetje. Het ging echt meteen super met die andere pony in de wei en toen we weg gingen stonden ze heel lief en vredig te grazen (veel meer doet Sting ook niet in de wei Haha!:D)

Het was iig heeeeeeeeeeeeel erg gezellig en de foto's die we hebben gemaakt zet ik zo snel mogelijk bij ITP Haha!:D (zet dan de link ook wel in dit Topic Haha!:D)

-x-ies Niekje

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 17:12


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 17:57

Dat is de link naar dit topic..

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 19:28

[quote="Tha_Niekje"]Corine heeft in het begin een halve kruiwagen mee geholpen Boos! Tong uitsteken

was geen trailer binnen berreik dus moesten we rijden

Sting ging weer lekker midden in het winkelcentrum(pje) staan scheiten

veel meer doet Sting ook niet in de wei Haha!:D

[quote]

1: Ik mocht niet meer helpen!! Verdrietig
2: Rijden is toch ook veel leuker en trouwens, wat moet je met alleen een trailer???
3:Das toch leukie? Haha!:D:D
4: Hij moet wel he?? Je bent een haf of je bent et niet!!! Vork

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 20:06

Waar staat ie nu?

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 21:01

Sting"]
[quote="Tha_Niekje schreef:
Corine heeft in het begin een halve kruiwagen mee geholpen Boos! Tong uitsteken

was geen trailer binnen berreik dus moesten we rijden

Sting ging weer lekker midden in het winkelcentrum(pje) staan scheiten

veel meer doet Sting ook niet in de wei Haha!:D



1: Ik mocht niet meer helpen!! Verdrietig
2: Rijden is toch ook veel leuker en trouwens, wat moet je met alleen een trailer???
3:Das toch leukie? Haha!:D:D
4: Hij moet wel he?? Je bent een haf of je bent et niet!!! Vork
[/quote]

Van wie mocht je niet meer helpen?? Verward Verward Jij ging opeens Sting poetsen!!!!!! Haha!:D

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 21:02

Marinke schreef:
Waar staat ie nu?

In Eelde Haha!:D (geen flauw idee hoe het daar heet Haha!:D)

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:46

daar hebben we het in dat andere topic van Sting ook over Haha!

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:16

LEUK JOH!