Het gaat zo goed tussen Pas en mij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Het gaat zo goed tussen Pas en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 23:22

Misschien een nutteloos bericht maar ik wil toch even kwijt dat het de laatste dagen zo goed gaat, ben trots op m'n paardje Lovers


Ondanks dat hij de laatste wandeling erg vervelend was.
maar als met Passion in de wei wat oefeningen doe, Spaanse pas, achterwaarts, komen, draven enz lukt allemaal precies hoe ik het wel, zonder touw ofzo alleen soms nog een zweep voor wat aanwijzingingen te geven.

Ook als ik hem wat wil leren snapt hij dat binnen no-time.
in 3 dagen kan hij al bijna apporteren en 1x eens goed aandacht te steken in leren flemen op commando doet ie het al(hij kon het daarvoor al half, maar nu dus echt perfect).

Ik kan op z'n rug gaan hangen, hij gaat lopen en blijft gewoon rustig! maar dat doe ik maar niet meer, want ik zonder cap en niemand heeft Passion vast, dus dat vind ik eigenlijk een beetje te gevaarlijk.

Ik hoop dat hij het met het inrijden straks ook allemaal zo goed en snel oppakt! Lachen


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:51

Super!
LEuk dat het zo goed gaat Lachen

Hoe oud is hij nu dan?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:59

Super Laura!
Als hij het nu zo goed oppikt doet hij natuurlijk ook omdat het spelenderwijs gaat. Als je hem straks gaat inrijden en het ook allemaal zo rustig en speels doet, lukt het vast goed! Veel plezier alvast Lachen

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:42

Echt heel fijn dat hij het zo snel oppakt! Wanneer wil je hem gaan inrijden?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:44

Dat flemen is echt komisch!! Dat hangen gaat idd ook goed. Met mij en Ex gaat het ook goed, zal t aan het gras liggen? Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 12:07

Hij is begin april 3 jaar geworden en ik denk dat ik volgende maand begin met longeren. hij heeft wel een paar keer aan de longe gerent, maar dat was maar 5 minuten en gewoon voor foto's te maken ofzo Haha!
Dus over een maand denk ik dat ik 'officieel' ga beginnen.
Als hij de stemhulpen goed kent en netjes aan de longe loopt gaat het echte rijden beginnen. En als m'n hoofdstel gemaakt is ga ik daar ook eens mee wandelen enzo, zodat hij rustig aan het bit kan wennen.

Hopelijk kunnen we in de zomer al lekker het bos in!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 14:58

Wat fijn dat het zo goed gaat! Dat lijkt me echt een heerlijk gevoel!
Succes met inrijden Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, bud_gloor, daisy91, Karintich, laura_estee, Miekie74, Pikeur, vikawiek, Yavanna en 139 bezoekers