Ezel of paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Ezel of paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 08:49

Dat dacht ik van Lennon toen ik gisterenmiddag ging wandelen.

Gisteren er voor de eerste keer terug mee gaan wandelen, na een redelijk lange periode rust omdat hij niet 100% in orde was en ik liever wachtte met terug met hem bezig te zijn tot ik zeker was dat hij terug de oude was.

Gisteren was het dus zover.
Ik heb het geluk dat het niet uitmaakt hoe lang hij niks heeft gedaan, dat ik er toch zo terug mee weg kan rijden zonder dat hij te heet of te fris is (doet ook wel veel dat hij dag en nacht in de wei staat en toch lekker kan ravotten en zo zijn overtollige energie wel kwijtraakt)
Uitgebreid geborsteld, opgezadeld en vertrokken.
En halverwege begint hij mij toch uit te proberen, hij wou niet meer vooruit, wilde omdraaien en als ie dat niet mocht ging hij maar in de achteruit (er was nix waar hij schrik van had, dus ik wist dat hij me wat aan het uitproberen was).
Mja, omdat ik niet wilde toegeven aan wat hij wou (omdraaien en terug naar huis), een tijdje ter plekke staan vechten, maar meneer bleef koppig.
Heb uiteindelijk een heel stuk achteruit de richting gedaan die ik uitwou,tot hij het zo beu was en de rest van de weg braaf (vooruit) terug heeft gelopen.

Op die momenten vraag ik me dus af, of ik toen ik nu een paard of een ezel had. Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:11

een paard met ezelmanieren!

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:07

Die heb ik ook!!!! Haha!

keep your head up

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:13

Hé dit komt me erg bekend voor!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 14:22

Ik hoop in ieder geval dat hij de volgende keer gewoon doorheeft dat ie toch echt wel een paard is.
Want ik heb toch enkele mensen raar zien kijken toen ik achteruit doorkwam ipv normaal vooruit Haha!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 15:44

Whahaha! tja Lennon zal denken ik wil lekker terug mijn weitje op de rakker Lachen

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 19:29

Verstand heeft hij dan nog niet echt, want het zou slimmer zijn van mooi braaf vooruit te blijven stappen, dan was hij veel sneller terug in zijn wei geweest dan met kuren uithalen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, frutsel05, Googlebot, Josien_, MaanNaam, Nele80, Ruai, sterregoud, Titsia, wisja, Zinzi_jewel en 120 bezoekers