Suzie is verkocht aan een heel aardig meisje :j

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Suzie is verkocht aan een heel aardig meisje :j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 16:40

Hoi,

Ik rij voor een handelaar en daar stond een heeeeeeeeeeele lieve fjord. Ze was een merrie van 12 en had iets aan haar voorbenen. Je kon er nog wel recreatief mee rijden, dus we gingen op zoek naar een baasje die dat er mee wilde doen. Gister (zaterdag) kwam er dus een meisje voor Suzie...

Ik heb Suzie zaterdag helemaal gewassen, gepoetst, bandages omgedaan en de staart een stukje ingevlochten zeg maar. Toen opgezadeld en toen kwamen ze eraan. Even voorgereden en dat meisje ging toen rijden. DAt ging echt heel goed! Toen ging ik even achterop zitten (op zijn kont) en gingen we even een kleine buitenrit maken. Nou, toen we dat allemaal wilde zei ze heel zacht tegen haar moeder dat ze DEZE PERSE WOU!

Ze heeft een ziekte waar ze aan dood gaat, dat vonk wel zielig, maar ik ben blij dat ze nu nog zo n leuke pony heeft! Ik heb haar de hele tijd gereden en ze is echt superlief! Leuk dat ze nog zo n leuk tehuis heeft gekregen en dat dat meisje helemaal dol van haar is!!! *LOL*

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 16:50

wat leuk dat ze een leuk baasje heeft gekregen!
ben er maar blij mee!

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 17:04

hopelijk hebben die 2 veel plezier met elkaar...

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 19:31

heeey joyciej!! we spreken wel n keer af oK? kan je feet in t egt zien!!yesss haha..maarre..ik weet hoe leuk het is om 8erop n fjord te zitten, k heb vorifge zomer heele buitenritten gemaakt 8erop!!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 19:36

Das zeker fijn idd......Het lijkt me trouwens wel moeilijk als je een band hebt met zo´n paardje en het wordt verkocht aan een of ander verwend kreng.....