Heeft jullie hoefsmid ook zo'n lekker kontje?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 14:47

Nou het topic maakt veel los Haha! Als ik al die verhalen hoor, denk ik dat ik eens langsga op de nationale kampioenschappen voor hoefsmeden, met uitgebreid fotoverslag Tong uitsteken

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 14:53

Knipoog helemaal mee eens!
Doen! Onder het motto van ff checkuh...... Tong uitsteken
Ennuh ook leeftijden en woonplaatsen vermelden hoor!
Doe maar net of je met een onderzoek bezig bent!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:19

skatje schreef:
;) helemaal mee eens!
Doen! Onder het motto van ff checkuh...... Tong uitsteken
Ennuh ook leeftijden en woonplaatsen vermelden hoor!
Doe maar net of je met een onderzoek bezig bent!

Vergelijkend warenonderzoek Tong uitsteken

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 17:52

Mijn hoefsmid is pas een lekker ding Tong uitsteken Ik had hiervoor alleen maar oude/lelijke of vrouwelijke hoefsmeden, maar deze.. die mag er echt wel wezen hoor! Overigens was een van mij paarden meer weg van mijn vorige hoefsmid. Die had namelijk een kaal hoofd en zodra ie begon te zweten dan zag mijn paard zijn hoofd aan voor superlekker zoutblok! Ging ie altijd z'n hele hoofd aflebberen! Maar die hoefsmid die ik nu heb is meer mijn smaak. Weet eigenlijk niet eens of ie getrouwd is ofzo Bloos Hmm moet ik maar eens snel gaan uitzoeken Schijnheilig

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 18:18

Woensdag komt ie weer zal er eens op letten Schijnheilig

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:53

Die bij ons is gewoon een oude man.... en die komt nooit en dan belt hij ook niet af Boos! lastig als je staat te wachten voor niks Bloos

en een lekker kontje

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:31

en what about veeartsen? Haha! Morgen komt ie bij ons, en ik hoop dat de jongste komt, die is nl wel leuk Haha! Haha!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:49

baloe vind de hoefsmid zn butt wel lekker. Vooral die leren flapjes die eromheen zitten Tong uitsteken Haha!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:54

hmzz, eldientje dr hoefsmid is niet echt knap, ugly zelfs Bloos Tong uitsteken
de hoefsmid in Den Ham is wel prettig gestoord, daar kun je echt zoooo mee lachen!! (en bij die kliniek schijnen ze nu een wel heel leuke stagiare te hebben, een errug lekker ding.. 'Eldientje, kun je ff een hoestje faken?' *LOL* )

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 21:57

snowdon schreef:
en what about veeartsen? Haha! Morgen komt ie bij ons, en ik hoop dat de jongste komt, die is nl wel leuk Haha! Haha!


Ook al allemaal oude mannen hier! Huilen
IK WIL EEN LEKKERE HOEFSMID EN VEEARTS!
ja okee I get the picture....dat wordt een rollenspel met mijn vriendje! Dan heb ik de lekkerste hoefsmid die er maar te vinden is....hmmm...ik wil zijn kontje weleens zien in zo'n strak schortje.... Knipoog

BTW leuk voor een pennyverhaal> de heftige romance van Bianca met de hoefsmid Haha! lazen jullie vroeger van die bianca boekjes? zo heette dat toch....wel, bianca is inmiddels een grote meid geworden en lust er wel pap van Tong uitsteken oh nee, dan wordt het meer een stomende bouquette reeks roman Haha!

sorry mensen, ik heb last van de lentekriebels! Schijnheilig

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:06

Whahahahaha Peeky!! Bianca does Groningen whahaha

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:47

flettie schreef:
:)) Jaaah, Jacco heeft een erg leuk kontje om naar te kijken Haha! Ook Fayette is wel gecharmeerd van zijn kontje: lekker snuffelen en als ik het niet in de gaten heb heel af en toe zachtjes met haar tandjes zijn schort testen (kijken of ie wel goed vast zit Haha!). Verders heeft ie ook nog eens een ontzettend schattige hondje bij zich Lovers


ohhh, ja. Hij heb echt n lekker kontje
Kan Baloe niet gelijk met flet bekapt worden? Baloe moet nl ook nog....

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:53

Ik wil ook wel een lekkere hoefsmid Knipoog , die van ons is super aardig, maar lekker? Nee
Als hij mijn paard maar goed beslaat vind ik het goed (al zeg ik geen nee tegen een lekker kontje Tong uitsteken )

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 22:26

geen hoefsmid maar een stagere op school vanmiddag, die had wel een lekker kontje, en dat niet alleen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 18:12

Haha! Mijn vroegere smid was heel lekker, en ik vond het inderdaad wel leuk om ernaar te kijken want Amanda stelt zich ook altijd aan, dus had ik wel een reden om haar vast te houden. Maar hij is een paar maanden geleden gelukkig getrouwd, dus helaas. De nieuwe smid is niet bepaald aantrekkelijk... Ik was inderdaad ook altijd jaloers als Amanda hem besnuffelde of een douwtje gaf, of even proefde of hij bijt-bestendig was Schijnheilig
Dierenartsen, ik weet niet hoe de nieuwe eruit zien, maar de vorige aiaiai, ik zat bij een kliniek van de Vijver (jeweetwel, zoons en broer van Pol v/d Vijver), die 2 zoons, aiaiai om te kwijlen, en ze zijn nog allebei vrijgezel, maar een stuk ouder dan ik helaas. Voor ik Amanda had, en ze kwamen bij mijn vrienden langs, bleef ik ook altijd hangen, die waren echt knap, maar Amanda is verhuisd dus moet ik die ook missen Huilen

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:12

Hmmpffff, het gaat. Wel mooie armen en een leuk hoofd Haha!

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:36

De mijne niet echt