F'liefd!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:43

Ik zit nu ook hardop te lachten achter mijn computer *LOL* En vertel eems... bij welke manege is dit? Ik woon ook in Amsterdam... misschien moest je me maar eens waarschuwen als je weer een keertje les hebt op Lnacelot en zijn vriendinnetje ook in de bak dartelt... dan schiet ik wel een paar leuke plaatjes voor op bokt... Haha!

Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:48

Ik (ben Siobhan, heb net ff nieuwe account aangemaakt) rijd op manege Nieuw Amstelland, in het Amsterdamse bos...

Jammergenoeg weet ik van tevoren nooit op welk paard ik rijd. Hoewel ik waarschijnlijk aanstaande vrijdag op mijn lievelingetje rijd Lachen Ben net jarig geweest dus ik mocht kiezen! Haha!

Lenneke

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:51

Hmmm... Amsterdamse bos kom ik regelmatig langs Haha! En nu ik een 2e hands puchje heb aangeschaft zijn dat soort dingen binnenkort helemaal makkelijk... dus mocht je een keer zin hebben in een kleine "boktmeeting" dan kom ik een keertje kijken naar Lancelot en zijn "Guinnevere" Knipoog En maar hopen dat er geen Arthur rond hobbelt in de lessen die deze mooie liefde verstoort...

Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:58

Jah joh lijkt me gezellig, kom eens kijken! Helaas loopt hij bij ons niet al te vaak mee... Ik geloof dat ze hem te makkelijk vinden voor onze les of zo... (Moet zeggen dat ik het er niet helemaal mee eens ben).

Maar al rijd ik op een ander paardje, dan is het alsnog leuk natuurlijk!

Waar rijd jij eigenlijk? En heb je een eigen paardje of niet?

Ik jammergenoeg niet meer. Heb een tinkerveulen gehad, maar dat is niet helemaal goed gelopen. Ze kostte veel, ik kreeg er natuurlijk niet echt wat voor terug, toen kreeg ik tot overmaat van ramp ook nog een vriend (die ik overigens nog wel heb) en ze stond ook nog eens helemaal in Aalsmeer...

Van tevoren leek het zo'n droom... Maar het is toch niet echt lekker gelopen. Voor de winter heb ik haar dus verkocht.

Baal er nu aan de ene kant nog steeds van. Heb wel veel van d'r geleerd, maar tis wel rot als je droom zo verstoord wordt.

Ben nu weer aan het sparen, en heb eigenlijk al een paardje op het oog. Da's dus dat beestje waar ik als het goed is vrijdag op mag rijden. Heb alleen nog geen idee wat het kost (beetje angst voor de eigenaresse van de manege) en ik moet nog een flinke tijd doorsparen, niet al te dure stal vinden, bijrijdstertje erbij, enz...

Hm... Ach won ik maar de staatsloterij... Dan stond altijd mijn eten klaar... (nee wacht, dat was een ander nummer)...

Lenneke

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:20

Ik heb 2 eigen paardjes; een 13 jarige arabier merrie (Escala) en haar jaarlinghengstje (Eclipse). Ik heb ze gestald staan bij een boerderij in Mijdrecht... ik ben enkele reis 75 minuten onderweg ( Scheve mond ) maar dat is het wel waard, lekker veel weiland en 's winters paddocks voor de paardjes. Ik heb nu maar een 2ehands brommertje aangeschaft zodat ik een hoop tijd ga winnen Haha! dan wordt het allemaal nog leuker. Escala heb ik nu bijna 5 jaar dus ik heb Clippie zelf gefokt. (Zijn paps is Krimh, ook een arabier). Maar goed... ik ben aardig off topic nu en het is nu etenstijd, maar ik zal je gauw eens een pb sturen... het lijkt me hartstikke leuk om eens te komen kijken bij de manege.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie