Kent iemand manege Jan Dolfing???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 13:18

ik ken dolfing wel .. wij hebben daar ook een paar paarden vandaan maar ik moet zeggen dat de gedeelten waar de boxen zijn wel goed zijn maar dan die loopstallen
veels te veel paarden op mekaar. en idd dolfing is heel makkelijk hij zet handels paarden die die net heeft in voor lessen en dat vind ik niet verantwoord.
de paarden die wij daar vandaan hebben zijn eigenlijk vaak ook niet veel soeps.


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


blondiej
Berichten: 20
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 13:46

Ik ken jan dolfing zelf niet Verward maar ik ben op die manege een keer op ponykamp geweest ik herken de naam ook neit egt van die pony maar ik vond die ponys daar niet egt leuk Scheve mond en super goed waren die ponys (vind ik dan) ook nie egt sorry Geld, geld!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 17:51

Ik ga binnenkort een foto maken van die pony en dan zet ik die hier wel neer...misschien dat je hem dan herkent..De pony is na Jan Dolfing nog ergens anders heen geweest...

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 17:54

germie"]
[quote="Marinke schreef:
Ik heb nou net 1 proefles daar op de manege gehad, en degene waarvan ik les had gaf super les!!! Lette ook heel goed op je houding, en heb meteen een andere manier van opstijgen (de goeie Knipoog) en de goeie manier van aandrijven geleerd, ik heb het vanaf dat ik rijd fout gedaan
Ik weet niet hoe andere lessen (van andere instructeurs) zijn, maar de les waar ik nu rijd leek zo op het eerste gezicht heel goed!
Over de manier van inrijden enz. weet ik verder niks......ik kom er nu nog maar pas.


Had je toevallig les van Marginus Ananias?
[/quote]

Nee, van 'Harry' geen idee hoe hij verder heet Knipoog

Romeo Lovers

wembley
Berichten: 53
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 18:54

hallo,Wij hebben meerdere paarden gekocht bij hem.Vaak waren /zijn het jonge paarden die je nog wel veel moet leren en vooral goed opvoeden.Als je alles zelf correct doet lukt het vast wel.de website is www.paardensportcentrum.nl Enne als de paarden daar ingereden worden gaan ze eerst de les in en daarna krijgen ze een paar maanden weirust.veel succes

Buuf

Berichten: 188
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:21

wkoekoek schreef:
Ananias vind ik anders geweldig! Janita (sloffie) heeft er les van in Roode Haan, bij Advendo (geloof ik..) Heb zelf wel eens in de les meegereden... dat was werken hoor!
Ben zelf niet zo vaak op Dolfing geweest, alleen laatst een keer met een menwedstrijd. Zag er allemaal wel netjes uit.


He bekende!!. Ben het helemaal met je eens! Heb zelf dus menles bij Dolfing! Groetjes Gien:wave: Koe

18-03-2003...Barbara P 23-02-2007 Valdo L

Kendra

Berichten: 8713
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:34

Ken vrij veel mensen hier in de buurt die of bij hem hebben gereden of nog rijden. Leuke manege voor kinderen (heb gehoord dat er mensen zijn die het als veredelde creche gebruiken, kan allemaal daar) maar aan veiligheid en discipline wordt weinig aandacht besteed. Hoog gezelligheidsgehalte. Veel mensen in de kantine, seniorengroepen, enz.

Als je een paard of pony wilt kopen bij Jan kan dat best, want hij heeft er genoeg en er staat altijd wel wat leuks tussen - maar neem iemand mee die er verstand van heeft en ga nooit alleen want hij vern.. waar je zelf bij staat. Anderzijds: als je thuis komt en 't is niet goed, kun je altijd de pony terugbrengen, daar doet ie ook absoluut niet moeilijk over.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, dierenfan, Googlebot, tienus63, vilheide en 37 bezoekers