rijvereniging opheffen???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

rijvereniging opheffen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 13:56

Nou, wat er nou weer aan de gang is! Onze rijvereniging wordt misschien opgeheven! Verdrietig

Ik werd vorig jaar oktober weer lid van de vereniging waar ik vroger jaren lid van ben geweest. Dit na een periode van vier paardloze jaren. Sinds die tijd rommelde het al een beetje. Er waren al financiele problemen door de aanleg van een nieuwe bak en daar is nu bijgekomen dat het gehele bestuur opstapt!

Maandag de 26e vergadering, dan hoor ik meer, maar het opheffen van de vereniging behoort tot de mogelijkheden Huilen


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 14:02

Het zou voor jou wel erg balen zijn zeker. Als ik jou was zou ik vast gaan rnd kijken naar een andere vereniging, voor het geval dat het ergste gebeurt (vereniging wordt opgheft) want er zullen natuurlijk meer mensen naar een andere vereniging gaan. En dan word het op eens wel heel druk.

In ieder geval ik zal voor je duimen en hopen dat je vereniging lijft bestaan!!!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 20:35

Ja inderdaad *ZUCHT* Nou ja het hangt van de leden af...als er een nieuw bestuur gevormd kan worden dan blijft de vereniging bestaan. Probleem is echter dat we een kleine vereniging hebben! Ik vrees dat ik me dan in ieder geval ook maar beschikbaar moet stellen *en ik heb het al zo druk met school/werk/paarden!* Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, bellieee, Berdien, Chan88, Elegance_, Galeobdolon, Jennifer_S, Kimberley_, Lukasje, Room_Soesje, Zinzi_jewel en 114 bezoekers