geef jullie mening eens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:36

alaminuut van het paard aftrekken en de deur wijzen.

ik snap niet dat je je zo laat gebruiken.

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:39

Je geeft eigenlijk zelf al aan met je al je argumenten dat ze gewoon niet geschikt is als verzorgster van jouw paard, dus ik kan je maar 1 advies geven: kappen met die meid.
Er zijn genoeg andere meiden hoor die jouw paard graag willen rijden....

Moonlight20
Berichten: 540
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 10:40

ik had eergisteren een bericht gestuurd naar haar gsm dat ze een nieuw zadel moeten kopen, maar ze stuurt niks terug.
Als haar geld op is dan stuurt ze mee haar ma of belt ze.
Vandaag wordt ons paard beslagen en ik weet nie om welk uur!!
zun hebben daar een afspraak mee gemaakt, ik gaan sewes bellen naar die hoefsmit wanneer hij aan de wei is.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 10:50

Uhm, Niet verkeerd bedoeld, maar ik begrijp je berichtje niet helemaal. Lachen zou je misschien kunnen proberen ABN te typen. De meeste hier zullen het belgische accent niet echt begrijpen... Ik althans maar half...

Hoe dan ook, ik zou je paard en je zelf gekochte spullen gewoon ophalen, zoals ik al eerder had gezegd. Volgens mij ben je zelf niet blij met haar, er moeten toch ook wel andere, minder eisende en betere verzorgsters te vinden zijn!

Moonlight20
Berichten: 540
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 11:00

Lachen
Ik heb eergisteren een bericht naar haar gsm gestuurd, dat zij een eigen zadel moet kopen en dat het gemakkelijker is voor ons beide voor een eigen zadel.
Daar echter heeft ze nog niets op terug gestuurd.
Als haar gsm kaart op is, dan belt ze meestal om het antwoord doortegeven. Nu blijkbaar niet.
Vandaag komt ook de hoefsmit voor ons paard te beslagen, maar ik weet niet om welk uur!
Die afspraak hebben zij geregeld, zucht.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:02

dankjewel Lachen nu is het allemaal een stuk duidelijker Lachen

Moonlight20
Berichten: 540
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 11:11

Lachen

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:14

ik zou egen haar zeggen dat het paard bij jou moet staan en ji bepaald wat er gekocht moet worden nu doet ze net alsof het haar paard is....
ik zou er niet mee accoord gaan en als ze het er niet mee eens is er zijngenoeg anderen die op je pardj willen rijden dnke ik

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:18

ik zou hier echt heeeeeel gauw mee stoppen. Jouw paard is ondertussen haar paard, alleen jij draait voor alle kosten op.

Als je hem zelf niet dagelijks kan rijden, dan kun je beter iemand anders zoeken om hem te verzorgen, en je zegt zelf dat 'ie op de wei staat dus een dagje niet rijden kan helemaal geen kwaad hoor.

Zorg eerst maar gauw dat je van dit idioote mens af komt, want dit kan echt niet.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:19

wie is er nu bijrijdster, jij of zij?

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:20

zij, maar het viel me nu wel op dat dit topic dubbel is geplaatst, het staat namelijk ook al op paardenpraat..

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:35

nou dumpuh die hap

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:46

dumpen!!!!!!!!!!

Wiesje

Berichten: 2915
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 13:14

Sluit me helemaal bij de rest aan. Zij gebruikt jouw en jouw paard. Zorgt eerst dat ze alle spullen bij jou terugbrengt en dan zeggen dat jullie samenwerking over is. Zet je paard niet bij haar neer. het is jouw paard. Als ze het niet kan opbrengen om anar jou te komen, laat dan lekker zitten. Verder kun je niet opletten wat ze met het dier doet als het daar staat. Als het echt zo'n schatje is als ze klinkt, dan zal dat waarschijnlijk nooit goed gaan. En verder bepaal jij toch zeker (of in overleg!!) wanneer de hoefsmid komt of niet. Lijkt er verdacht veel op dat zij jou laat betalen voor in haar ogen 'haar'paard. GRIJP IN!! nu is het nog niet te laat. Dadelijk haalt ze zich van allerlei onzin in haar hoofd.

Trouwens, vind je paard erg mooi!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 14:12

Ik zou het ook wel weten, en jij volgens mij ook (laat je zo tussen de regels door wel blijken volgens mij). Gewoon dumpen!
Ik rijd ook wel paarden voor andere mensen, maar vaak mag je al blij zijn als de eigenaar er geen geld voor vraagt om het paard te mogen rijden. Als een paard dat ik rijd iets nodig heeft, denk ik er niet eens aan om dat aan de eigenaar te vragem. En vragen of hij ergens anders komt te staan zodat zij minder reistijd heeft vindt ik helemaal belachelijk. IMO is die 10-15 min. al behoorlijk dichtbij.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 14:18

ik rijd ook op iemands anders hunpaardje maar ik zeg het wel wanener er wat nodig is mar dan komt omdat hun er geen verstand van hebben

dell_1
Berichten: 1962
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:38

Dumpen. Belachelijk, waar ze het lef vandaan haalt. Voor haar 10 andere!