geef jullie mening eens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:23

Ik vind het een hele rare situatie!!
Je hebt eigenlijk gewoon niets aan dat meisje!!
Dumpen die handel!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:44

Ze stelt wel veel eisen vind ik, te veel! Ze mag blij zijn dat ze jou paard mag bijrijden! Ik zou er echt mee stoppen en iemand anders zoeken die wel gewoon blij is met wat ze krijgt en niet constant loopt te zeuren om meer spullen die ze denkt nodig te hebben, zonder zelf ook maar iets te kopen. Of haar vertellen dat ze kan blijven, maar dan wel onder jou voorwaarden, niet dat zij bepaalt wat er met jou paard gebeurt en als zij iets wil hebben dat jij het dan maar moet kopen. Want zo werkt het niet.
Als ze zo graag iets wil hebben kan ze het toch best zelf kopen, en als ze niet genoeg geld heeft zal ze moeten sparen!
Laatst bijgewerkt door Spirit op 07-05-03 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 11:50

Je vader zegt dat je woord moet houden. MAar moet daar niet iets tegenover staan, iets in de vorm van een gedragscode? ik vind dat als die meid haar eisenpakket niet bij stelt, dat jij je ook niet aan je woord hoeft te houden.

Moonlight20
Berichten: 540
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 13:54

ik vin dat ook.
Het ga tegen haar zeggen dat het paard in het weekend op de wei blijft staan, dat hij geen ander wei krijgt, maar dat hij blijft staan waar hij nu is.
Dat ze een ander zadel moet kopen heb ik eergisteren tegen haar gezegd.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 14:00

Misschien als jij iets strenger word dat zij ook zoiets heeft van, ja daaag! en er zelf mee kapt, ben je gelijk van haar af.

Ik zou gewoon voet bij stuk houden!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 14:12

Ik vind ook dat je je paard in de zomervakantie niet naar haar moet doen hoor!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 15:15

Ze stelt echt te veel eisen, als ik da zo bij mijn verzorgpony zou doen was ik er allang uitgekickt. Als mijn verzorgpony ECHT iets nodig heeft kan ik natuurlijk altijd aan harry vragen of hij da wel of nie wil kopen en zo niet, nou dan koop ik het zelf.
Idd, het is jou paard dus als jij zegt dat je niet wil dat er het een of ander mee gebeurt dan dan bebeurt dat ook niet, dan kan ze net zo lang zeiken en haar ma op je af sturen, maar het is en blijft jou paard.
Zo denk ik erover...

greetz

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:14

ja ze stelt ckr veel eisen jij moet je aan je woord houden en dan maak je nu een afspraak met haar wat ze wel en niet mag doen met je paard en als zei zich niet aan haar woord houdt jij ook niet

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:32

Ik zou niet over je heen laten lopen, het is niet haar paard, dus ik zou toch wel es een stevig woordje met haar praten hierover... En serieuze wetten stellen zodat ze weet dat zij nog steeds maar de bijrijdster is en dat ze dus rekening moet houden met jou. En als jij iets niet wil betalen moet ze het zelf maar kopen als ze het perse moet hebben.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:49

dat moet je niet pikken. Het is JOUW paard en als zij daar niet mee om kan gaan gaat ze toch gewoon iemand anders zoeken die wel gek genoeg is om alles voor mevrouw te kopen.
Ik zou het echt niet pikken. Maar misschien lost praten wel wat op, iig geen onnodige dingen erbij kopen. Een beetje investeren in je verzorgpaard mag echt wel hoor.
Daar zal ze vast niet slechter van worden. en ik zou ook eens met jullie pap gaan praten, zij gedraagt zich niet goed, dus kan ze vliegen!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:19

Dumpen natuurlijk, maar waarom moet ze een nieuw zadel kopen? Dat vind ik dan weer een belachelijke eis van de eigenaar als die eigenaar zelf een zadel heeft.Dat meisje heeft toch zelf een zadel?Dan moet ze er toch geen nieuw kopen?

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:20

Jemig, als ik zo iemand had om voor mijn paarden te zorgen had ik al een trap in d'er kont gegeven hoor! Wat is het toch met die mensen die denken dat alles van hun is? Gewoon eventjes uitleggen dat jij nog steeds de eigenaar van het paard bent hoor!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:29

waarom pik je dat??? ik begrijp t niet....

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:32

Je hebt het al veel te ver laten komen. Dump dat kind en als je een bijrijder nodig hebt zoek dan iemand anders! Je laat misbruik van je maken zo! Succes!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:42

dumpen die hap! Het is jou paard en niet die van haar. Enne met oog op je vader het is 1 tegen de rest dus ik zou niks van je vader aan trekken en haar dumpen (na eerst je spullen terug te hebben gekregen)

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 18:47

Als ik een paard had en zo'n verzorgster , zou ik dat meisje allang de deur hebben gewezen .Zoiets vraag je toch niet , als ze martingaal enz... wilt , moet ze dat zelf maar betalen.Dat moet jij niet betalen , als dat meisje vind dat het paard op een andere wei moet , ja daag .Gewoon zeggen dat het paard idd op de wei blijft staan waar het paard nu staat , als zij dat te ver vind heeft ze maar pech (misschien moet je dat eens zeggen anders ?).Alsik een verzorgpaard had waar ik al zoveel mee mocht doen zou ik dat zelf niet eens durven vragen Haha! !

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:28

Shiloh schreef:
Misschien als jij iets strenger word dat zij ook zoiets heeft van, ja daaag! en er zelf mee kapt, ben je gelijk van haar af!


Precies!
Al je spullenterug vragen en zeggen dat ze voortaan maar niet zo moet zeuren en blij moet zijn dat ze op jouw leuke paard mag rijden. En als ze het dan niet meer wil, pech dan! dan ben jij lekker van haar af!

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 20:55

ik zou als ik een paard verzorg het niet eens durven vragen al die dingen!! dat vind ik echt gierig.. sommige moeten er er zelfs voor betalen maar bij haar precies andersom! ik vind het echt niet normaal!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:11

Zo snel mogelijk iemand anders zoeken Voor haar 10 anderen.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:19

Ik vind dat als je een paard van iemand anders rijd dat je best het een en ander mag vragen, maar dit gaat echt VEEEEEEEEEEEEEEEEEL te ver, ik had haar in zo'n situatie allang weg gestuurd.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:50

Zo te horen staat je paard ook nog in de wei, heb je er zelf geen tijd voor om er voor te zorgen? Het maakt je paard echt niet uit als het minder gereden wordt hoor!!! Ik zou zeker bedenken wat ik wel en niet wil, en het liefst iemand anders zoeken waarbij je dit vanaf het begin duidelijk maakt... Goede leerervaring voor jezelf dit: Nu nog voor jezelf opkomen!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:02

Als ik zoveel eisen zou stellen bij mijn verzorgpaard kon ik allang al vertrekken!

Er zijn genoeg mensen die een leuk verzorgpaar willen,zonder dat ze hem.haar eerst willen ''verdoven'' met 1 of ander vaag poedertje!!

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:35

Wegsturen die boel,zeker als het gaat om lrv te rijden vind je heel gemakkelijk een ander.Dat ze die dingen vraagt,tot daar toe,maar dat betekent niet dat
1.je die moet kopen
2.dat ze die ook werkelijk nodig heeft,een martingaal kan ik nog begrijpen,maar een gogue en zo'n poedertje.Als dat paard van mij zou zijn en die berijdster koopt die dingen omdat ik ze niet koop,dan zou ik er niet mee akkoord gaan dat ze die gebruikt.Als ze dat paard niet aankan en zoveel extra middeltjes nodig heeft om het in bedwang te houden,dat ze dan maar een andere knol zoekt!

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:55

Sorry maar ik vind simpel weg dat ze jou gebruikt. Het lijkt zo haar eigen paard wel alleen jij betaald alles. Zo hoort het toch echt niet. Die griet moet allang blij zijn dat ze op jou paard mag rijden en dan gaat ze nog zulke eisen stellen ook, kom op hé. Er zijn zelfs zat mensen die er voor zouden betalen om jou paard als bijrijd paard te mogen hebben.