Meeting weekje :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

Meeting weekje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 20:21

Mijn meeting week begon dinsdag. Toen reisde ik af naar Breda om een bezoekje te brengen aan stal Sintels (Liberty) Hier eerst een rondleiding gehad (en ondertussen Benneton een stukje zien rijden, leuke pony!!) en daarna lekker tosti's gegeten. Toen even geholpen met Smartie Lovers inspannen, en een stukje met de wagen gereden. Smartie is zoooooo'n gave pony!!!! Ben helemaal in luv!
Later zelf nog op Kadans (155cm, jajajaja!!!) gereden. Fijne pony, wel even wennen, vooral aan zijn draf!

Woensdag of donderdag Verward kwam Peeky op kraamvisite. We hadden niet zoveel tijd, maar was weer erg gezellig.

Vrijdag kwam Nimber haar knaafjes halen, die ik haar had beloofd toen haar eigen knaafje dood ging. Uiteraard ook op kraamvisite geweest, en het was als vanouds, erg gezellig (leuke moeder heb je Nimber!!!!)

Zaterdag kwam Polly, ook al op kraamvisite (origineel he Haha!)
Dit was alweer ERG gezellig, moeten we vaker doen renee!

En vandaag was het de beurt aan Lov. Heb les van haar gehad, en eindelijk werd me duidelijk hoe je nou met je kuiten drijft (tja, als je op je hakken hebt leren rijden Frusty ) Heb ontzettend veel geleerd.
Zonder les blijft het toch altijd moeilijk, maar ik geloof dat Lov niet mega ontevreden was (scheelt weer Haha!)

Heb een druk weekje gehad dus, maarja, je moet wat als je nooit tijd hebt Haha!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Gast252

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 00:03

stef schreef:
En vandaag was het de beurt aan Lov. Heb les van haar gehad, en eindelijk werd me duidelijk hoe je nou met je kuiten drijft (tja, als je op je hakken hebt leren rijden Frusty ) Heb ontzettend veel geleerd.
Zonder les blijft het toch altijd moeilijk, maar ik geloof dat Lov niet mega ontevreden was (scheelt weer Haha!)

Nee, ik ben zeker niet ontevreden (whaaaa, waarom zou ik?)! Dat komt ook doordat je heel netjes probeerde wat ik je vertelde en dat maakt het extra leuk Lachen. Het hoeft niet allemaal in 1 keer perfecto, het heet l.e.s en geen e.x.a.m.e.n Haha!. Gewoon je best doen, dan komt het resultaat heus wel .

Polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 06:55

stef schreef:

Zaterdag kwam Polly, ook al op kraamvisite (origineel he Haha!)
Dit was alweer ERG gezellig, moeten we vaker doen renee!

Ik vond het ook errug leuk, moete we maar snel overdoen als ik een veulentje heb he!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 06:58

Moeilijk is dat he, ineens met je kuiten gaan rijden? Ik heb dat ook ondervonden en ondertussen ben ik er nog steeds niet.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:00

stef schreef:
Mijn meeting week begon dinsdag. Toen reisde ik af naar Breda om een bezoekje te brengen aan stal Sintels (Liberty) Hier eerst een rondleiding gehad (en ondertussen Benneton een stukje zien rijden, leuke pony!!) en daarna lekker tosti's gegeten. Toen even geholpen met Smartie Lovers inspannen, en een stukje met de wagen gereden. Smartie is zoooooo'n gave pony!!!! Ben helemaal in luv!
Later zelf nog op Kadans (155cm, jajajaja!!!) gereden. Fijne pony, wel even wennen, vooral aan zijn draf!

Het is KADANCE Haha!

Maare, vond het harstikke leuk dat je langsgeweest was *LOL*

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie