Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Beljaars

Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 19:15

*Weet je dat het email-adres van Horsimo uitgegeven door PubliForce niet te gebruiken is. Dit adres is ledenservice@publiforce.nl. Ik heb mijn abonnement 3x per mail opgezegd, in januari, in september en in oktober.De box zit al vanaf januari vol en wordt nooit gelezen. Dus vragen of afmeldingen komen nooit aan.

*Weet je dat bij iedereen de automatische incasso voor verzendkosten a 19,95 rond 6 oktober j.l is geind. Dit is 4 maanden te vroeg!! Ook na telefonisch verzoek, wordt dit bedrag niet teruggestort. Je moet dit zelf regelen bij de bank!

*Weet je, dat je het abonnement alleen kunt opzeggen, door een aangetekende brief te sturen. Het adres op de post van Horsimo is hiervoor niet geschikt. Het juiste adres krijg je alleen na specifieke telefonische aanvraag. Dit heb ik gedaan. Opzeggen kun je doen via: Ledenadministratie PubliForce, Postbus 63, 2900 AB Capelle aan de IJssel.

Al deze informatie heb ik vandaag gekregen na telefonisch contact met Publiforce. Ik heb gesproken met mevrouw J. de R.

Moderatoropmerking:
Beste posters van dit topic, willen jullie er op letten dat er geen privécommunicatie openbaar gemaakt mag worden op bokt? Hier en daar heb ik een aantal e-mails verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Mars op 15-06-10 13:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Naam weggehaald

priscilla

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 19:18

Hehe vandaar dat ik geen respons kreeg!!
Thnx!!!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 19:22

weetje dat ik het na het 2e nummer had opgezegt en ze een jaar later nog kreeg, had er nooit ene cent voor betaald en de rekening verscheurd. Na telefonisch contact mocht ik de nummers houden en zouden ze me uit het bestand halen. Toen was het goed gegaan.

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 19:25

Ik ga echt geen aangetekende brief versturen om op te zeggen...
Als mijn opzegging niet over komt stop ik gewoon met betalen.....

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 19:28

ik zou het wel schriftelijk op papier hebben dat je hebt opgezegt en vanuit jou kant dus voldoende moeite is gedaan. Je zou ook de rekening terug kunnen sturen (of een kopie) en dan een kopie van de mail erbij.

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 18:04

Ik ben al tijden bezig met de toezending van de laatste 3 maanden. Heb m.i.v. februari 2009 een abonnement maar krijg al 3 maanden (vanaf augustus) geen blad meer. Na diverse mailtjes en dus geen respons vandaag gehoord dat ik aangetekend moet opzeggen en niets over de ontbrekende bladen.
Ik ga absoluut niet aangetekend opzeggen terwijl zij niet eens de bladen opsturen. Ze mogen de rest houden en dan is mijn abonnement wat mij betreft afgelopen.

Wees gewaarschuwd dus bij afsluiten van een abonnement op Horsimo!!

Ukje112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 18:46

hè oliebol, dat heb ik nou enkele weken wel gedaan.
Dank je wel voor de tip, ik zet em direct weer stop. Ik wil er geen gesodemieter mee hebben

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:50

Hmm, dit wist ik ook niet. Ik weet wel dat ze een tijdje geleden bezig geweest zijn met een nieuw factureersysteem en dat dit problemen gaf, ik kreeg een herinneringsfactuur zonder het originele gekregen te hebben...

Ik ga vanavond gelijk even mijn rekening checken...

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:56

dat probleem had ik dus niet met horsimo want die wil ik nog gewoon krijgen maar met het blad dierjournaal, dat wilde ik opzeggen en meerdere manieren geprobeerd lukte niet !! (dierjournaal is ook zon blad waar je alleen de verzendkosten voor hoeft te betalen )
weet iemand of je van te voren bij je bank kan laten vast leggen dat dat bedrijf geen geld meet van je rekening mag afschrijven
omdat dit dus allemaal niet lukt wil ik dus ook horsimo maar op zeggen, vind het een leuk blad maar als het zo moet !!! bah dan hoef ik niks meer van die troep.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:59

Ik heb 15 dagen na mijn mailtje (om op te zeggen) reactie gehad dat dit niet via de mail gaat maar via een aangetekende brief.
Bedankt voor het neerzetten, kan ik die gelijk van het weekend maken en maandag op de bus doen.
Vind het geen interresant blad meer.

Timmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:02

Ik heb mijn brief normaal verzonden en het lidmaatschap is gewoon stopgezet. Mail werkt inderdaad niet.
Inderdaad heb ik ook een keer een herinneringsfactuur gehad zonder origineel. Rare firma hoor..

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:04

serieus wat kost een aangetekende brief ? das niet normaal elk normaal abbo kun je gewoon met een brief/mail opzeggen maar horsimo/dierjournaal wil het aangetekend lekker.
toch gek dat als ik 10 keer een brief stuur dan hij dan 10 keer niet aan komt (das toch het idee achter aangetkend, had ik dat beter wel kunnen doen !!)

vind het een leuk bladen maar op deze manier ben ik er helemaal klaar mee!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:06

Aangetekend versturen kost minmaal 7,- en iets meer als je een handtekening retour wilt krijgen.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:09

blackstar schreef:
Ik heb 15 dagen na mijn mailtje (om op te zeggen) reactie gehad dat dit niet via de mail gaat maar via een aangetekende brief.
Bedankt voor het neerzetten, kan ik die gelijk van het weekend maken en maandag op de bus doen.
Vind het geen interresant blad meer.

ik ook!!! gister het mailtje gekregen.
ik vind de horsimo ook niet echt een vernieuwend blad....het meeste heeft al ergens in een ander paardenblad gestaan

linda22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:13

heb al eens een adreswijzing doorgegeven maar ze bljven op me oude adres komen. Heb dit via de mail gedaan en ook vorig jaar opgezegd, waarbij mij is gemeld dat ik te laat was dus nog een jaar het blad zou ontvangen. De rekening heb ik echter nooit betaald, dus ben benieuwd, september zou de laatste moeten zijn. Moetn ze me adres maar aanpassen.

prinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:19

Goed dat je het zegt, want ik wilde het juist wel eens gaan proberen..
Nu ik dit hoor.. nee dank je wel!

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:26

ik heb volgens mij de laatste horsimo niet ontvangen?
Ik ga dus echt niet aangetekend opzeggen. Dat zou toch belachelijk zijn. Ik zeg schriftelijk op en dan stop ik gewoon met betalen

Moggsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:48

Ik voeg me in de rij.

Na het aanmelden voor een abonnement werd het bedrag 2 x afgeschreven.
Ik ontving na enige tijd dan ook 2 Horsimo's.
Na 4 mails gaf ik nog steeds aan dat ik er maar 1 wil hebben en mijn geld terug gestort wil zien, geen reactie.
In de laatste mail heb ik voorgesteld om i.p.v. 2 Horsimo's er 1 Horsimo en 1 Gardenzine van te maken.
Het augustusnummer heb ik Horsimo weer 2 x ontvangen, daarna helemaal niets meer gehad.
Eind vorige week kreeg ik een mail retour van het emailadres kim@atotzet.nl met het volgende:

Geachte heer/mevrouw,
Wat voor ander magazine zou u dan willen gaan ontvangen, excuus voor het ongemak en voor de late reactie.
Met vriendelijke groet,
Kim Kleinjan

Dus ze ontvangen wel degelijk de emails op hun emailadres.
En een verandering i.p.v. een opzegging is blijkbaar wel reden om te reageren.
Ik heb laten weten dat ik niets meer heb ontvangen vanaf augustus en dat de ontbrekende nummers Horsimo en Gardenzine toegestuurd moeten worden.
Hierna geen enkele reactie meer.
Kim is in het niets opgelost.

Maar meer bladen zijn vreemd in gedrag.
Mijn nieuwe abonnement bij ROS beloofde een borstelset in een mooie tas.
Ik heb er vanaf eind januari op gewacht, ROS wel ontvangen, en afgelopen woensdagavond werd eindelijk de set bezorgd met als extra een halster en touw ter compensatie voor het lange wachten.
Netjes opgelost, maar het zou zo niet mogen gebeuren.

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 12:47

Ze hebben mijn mail beantwoord met hierin mijn melding van zowel mijn opzegging als dat ik het blad niet meer ontvang. Wat mij betreft heb ik opgezegd en hebben zij door te antwoorden het ook gelezen. Ik doe niets meer (behalve mijn bankrekening in de gaten houden ;))

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:19

Vandaag gaat mijn brief met opzegging de deur uit onaangetekend. Ben benieuwd of het zo geaccepteerd word.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:24

Ik vindt het echt belachelijk!Heb ook al een paar keer opgezegd via de mail maar ze geven niet thuis.
Ook via de telefoon is het niet te doen.Ik ga echt geen aangetekende brief versturen,kost me nog meer geld!
Daarnaast vindt ik het ook nog eens een ontzettend dom blad.... :(

Zo!Ik ben even mijn frustratie kwijt. :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:25

Ik ken het probleem, ik heb het blad ook gehad. Aangetekende brieven, zelfs met handtekening retour als de bladen terug sturen, had geen zin, nadat ik ze gebeld had en mijn verhaal heb verteld en aangegeven had dat als ze een deurwaarder zouden sturen, want dat was hun dreigement omdat ik de rekening voor het nieuwe jaar terug had laten boeken, ik alles netjes zou overhandigen aan de deurwaarder en dat ik in mijn recht sta. Ik had netjes op tijd opgezegt, via aangetekende brieven en geen respons.
Lijkt wel dat ze hun zaakjes niet op orde hebben, en blij er af te zijn.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:30

Ik wilde het blad ook op gaan zeggen. goed dat ik dit nu lees.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:31

Freya serieus dat ze met deurwaarders beginnen ! wat een triest blad zeg ! als ze zo bezig blijven lijkt het me niet dat hun bladen lang blijven bestaan, misschien als het toch niet lukt allemaal eens een briefje aan zon consumenten programma sturen op tv misschien dat dat wel helpt

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:31

Moggsy, ik heb met ros juist goed ervaringen. Ik wilde een abbo en een borstelset. Ik had 'besteld' en kreeg de volgende dag gelijk een maitlje dat de borstelset niet meer aanwezig was en dat ik iets anders kon kiezen of ongeveer een half jaar wilde wachten op de set :)

Ook ik heb horsimo al 2x opgezegd via de mail :P. En ik krijg hem nog steeds. Ook ik heb een herinneringsfactuur gehad en geen gewone factuur. Ook bij mij gaat er een brief heen :)