ligt het aan mij?? zie enkel hengstenveulens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:38

Cassidy schreef:
En alleen maar merries vinden jullie een vloek? Bij alle stallen die ik ken willen ze bij voorkeur merries hebben. Mede omdat je daar mee door kunt fokken, en ook omdat je anders hengsten uit huis moet plaatsen voor de opfok....


Het is ook zeker niet erg dat het alleen merries worden hoor. Daarom staat dat vloek ook tussen aanhalings tekens. Maar een hengstje zou ook wel eens leuk zijn. Dennis voelt zich zo alleen tussen alle dames Haha! .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:42

Alle veulens die bij mij zijn geboren zijn ook altijd al merrie's geweest. Misschien is het "iets" persoonlijks! Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 11:09

Jelrite gaf dit jaar een merrie.
Hiervoor vmmvmv eerder weet ik het niet.

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:29

Jaaaah dat valt mij idd ook op, ik heb dan ook een hengst! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 07:08

Ik wou zooo graag een merrie veulentje van mijn ex-hengst, maar al zijn kids zijn hengstjes.. Uiteindelijk heb ik de merries verkocht en dan zul je natuurlijk net zien dat er dan wel een merrietje wordt geboren bij de nieuwe eigenaar, maar gelukkig kreeg die ook een hengstje }>

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 21:57

Cassidy schreef:
Bij ons zijn er van de 8 veulens 6 hengstveulen.

Ik heb weleens een theorie gehoord: als paarden het goed hebben, heb je statistisch meer kans op hengsten.


Oe, dan heeft onze Tina het toch wel altijd héél slecht gehad bij ons Knipoog

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 22:06

vanda's schreef:

Citaat:
Bij harold zijn 3 van de 3 veulens merries... Dus het valt wel wat mee..


Harold zoet? *sorry ik wil altijd alles weten Bloos *

Wij hebben 1 hengst, nog 4 te gaan.. het mag nu wel eens op gaan schieten , eentje is al 2 weken overtijd, en de andere zijn vorige week en deze week de laaste!!
* hoopt merrie's *

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 00:23

Dennis"]
[quote="Cassidy schreef:
En alleen maar merries vinden jullie een vloek? Bij alle stallen die ik ken willen ze bij voorkeur merries hebben. Mede omdat je daar mee door kunt fokken, en ook omdat je anders hengsten uit huis moet plaatsen voor de opfok....


Het is ook zeker niet erg dat het alleen merries worden hoor. Daarom staat dat vloek ook tussen aanhalings tekens. Maar een hengstje zou ook wel eens leuk zijn. Dennis voelt zich zo alleen tussen alle dames Haha! .
[/quote]

Daar valt wat aan te doen. Bied een ongewild hengstveulen (en daar heb je er op de Marktplaats legio van) een goed tehuis...Haha!

Je suis Charlie.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 09:21

Het jammere is dat de hengstjes massaal naar de slacht gaan (niet allemaal natuurlijk), vooral pony's. Nu zoek ik een brave hengst of ruin pony als eerste kinderpony voor m'n kids en al wat ik tegenkom zijn merrie's .... of halve gare wilde hengsten waar de eigenaar al geen wegmeekan maar die als kinderpony bestempeld worden vanwege hun gestalte ... Zucht ...

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:36

Wij hebben 1 merrieveulen en 1 hengstveulen . Ben nu al benieuwd wat de andere 2 worden Haha!.

Trouwens bij ons in de buurt worden meer merrie's dan hengsten geboren Verward


Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Dark7, Dartel, EsmeeKKK, hokke, Linde_C, Punz, StalNollie, tiwi1969, Vagabondo en 97 bezoekers