Nóóit geweten dat ze zo heerlijk kan lopen :#

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Nóóit geweten dat ze zo heerlijk kan lopen :#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 15:20

Vandaag had ik (eindelijk Knipoog ) m’n eerste privéles. We begonnen vrij rustig, ik moest eerst ff laten zien hoe ze liep. Toen gingen we op de volte oefenen om haar wat naar beneden te krijgen. Dat ging nog niet zo makkelijk, dus vroeg Leonie (= mijn instructrice) of zij Nicoline ff uit mocht proberen. Dus zij erop en gelijk flink druk houden en veel been geven. Nicoline had daar totáál geen zin in en ze begon gelijk te protesteren door met d’r koppie heen en weer te schudden en pissige geluidjes te maken Haha! Toen dat niet hielp besloot ze maar stil te gaan staan, maar ze kreeg gelijk een tik mee. Langzamerhand kreeg ze door dat protesteren niet hielp, dus ging ze maar een beetje meewerken. En mooi dat ze liep!!! Party!! Netjes naar beneden, achterhand er wat onder, gewoon super. En in draf ging het ook al zo goed.
Daarna mocht ik proberen Tong uitsteken In het begin ging dat niet zo, maar toen ik eenmaal veel druk zette en veel been gaf, begon ze al gauw te komen. Eerst kleine stukjes, maar op een gegeven moment liep ze in draf heel erg mooi laag en ontspannen, en dat hield ze een hele tijd vol. Na ong. 3 kwartier zijn we maar gestopt, want haar spieren hadden wel genoeg te verduren gehad.
Leonie heeft de dikke buik van Frieda ook nog ff bekeken en ze vond Violine wel een errug mooi koppie hebben Party!! Tong uitsteken Violine vond het natuurlijk mega interessant, nog een knuffelmens is altijd beter *LOL* Ik heb ook ff haar ‘grote paardentanden’ ( Haha! ) laten zien, ze is nl. al een eindje op weg met wisselen.
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik één keer in de twee weken een uur les zou hebben, maar ik ben nu mijn ouders aan het overhalen de ene week een uur en de andere week een half uur les te krijgen. Dan kan er tenminste minder gauw een foutje insluipen en als het een keer niet wil, hoef ik maar een paar daagjes te wachten voordat ik geholpen kan worden Tong uitsteken
Ik houd jullie wel op de hoogte van de ontwikkelingen van Nicoline de super-dressuurfjord Knipoog Pas maar op Evy, wij komen er aan!! }> Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:37

Fijn dat het gelijk zo goed gaat. We verwachten binnenkort natuurlijk wel foto's.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:38

Sjit, neej hè? Jullie mogen me niet inhalen hoor Knipoog
Hardstikke leuk dat het zo goed ging joh!! Lachen Echt tof, ik ben echt benieuwd naar de foto`s!!!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 17:40

Ik zal m'n zus nog eens liev aankijken!! Knipoog
Over liev gesproken, wat cool dat je Evy en mij wilt ophalen wodan! Lovers

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 18:44

Ha Reinou, Leonie heeft dus inderdaad contact op genomen? Fijn hoor!
Nu heb je weer iets om aan te werken. Leonie geeft positief les vind ik!
(maar ik heb nu via de rijvereniging les, en dat bevalt mij en Andrew prima)... Hou ons maar op de hoogte! Het lijkt me ook wel leuk om een keertje te kijken bij je les (als je dat aandurft Knipoog )

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 09:55

Is goed hoor Joyce, dat durf ik wel Haha!
En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte Tong uitsteken