Pouskin en Silvio zijn weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Pouskin en Silvio zijn weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 20:03

Verkocht naar een particulierenhandelaar volgens Ann, maar ik geloof het eigenlijk niet. Toen ze weg gingen hadden ze geen halsters aan. En Lex en Ilse hebben dat gezien, en ik heb Pouskins halster teruggevonden.
Silvio had een kapotte knieschijf, en Pouskin wou en kon maar 2 uur per week rijden en Silvio 1 uurtje of ze mankte, zouden ze echt naar een particulierenhandelaar zijn? Want ze hebben ons al veel wijsgemaakt.
Ik heb ook altijd pech eerst Bibi me lievelingspony die weg is en nu Silvio en Pouskin mijn twee lievelingspony's Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Heb heel de dag ge|(
Ik mis ze heel erg, velen zeggen, misschien krijgen ze terug een goed tehuis maar daarmee zijn ze nogaltijd weg. En degenen waarvan Pouskin en Silvio de lievelingspony's niet zijn zeggen: "je moet je er over heen zetten" Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty


Ik mis ze zooooooooooo

. . .
. . .
. . .


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:11

Tsja, op mijn oude manege werd dat ook gezegd. Maar meer om de kinderen gerust te stellen. Want wees nou eerlijk: welke handelaar koopt kreupele of zieke paarden op?
Misschien is het bij jullie echt waar, maar mijn ervaring is dat deze beestjes meestal bij de slager belanden. Hard, maar waar...

* To Belg, or not to Belg *

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 20:14

Linda250 schreef:
Tsja, op mijn oude manege werd dat ook gezegd. Maar meer om de kinderen gerust te stellen. Want wees nou eerlijk: welke handelaar koopt kreupele of zieke paarden op?
Misschien is het bij jullie echt waar, maar mijn ervaring is dat deze beestjes meestal bij de slager belanden. Hard, maar waar...

dat weet ik ook, welke idioote vader koopt er nu een pony met een kapote knieschijf(silvio) of één die 19 jaar is en alleen maar in de zomer wil werken.
En ooit hebben ze eens gezegd toen er een pony weg was dat hij prikkeldraad had opgegeten en dan allemaal gaatjes in zijn maag had. Dat slaat toch op niets.
Ik hoop dat de handelaar ze gekocht heeft en dat ze op een weitje mogen staan, dat is toch beter dan in de gehaktballen gedraait te worden, maar daarmee zie ik hem ook wel nooit meer terug Huilen

. . .
. . .
. . .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 65 bezoekers