Trailer gekocht!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 15:05

Klep is inderdaad zonder latten, een stroeve mat, verzonken in de klep, dus helemaal geen struikelrandjes. De instap is mooi laag, dus ook niet zo'n eind naar beneden als ze er toch eens naast stappen.
(en ook geen uitsteeksels langs de rand van de klep, dit itt tot Heja, daar zit de klepsluiting IMO precies verkeerd om).

Wat ik gezien heb wordt alles overdadig afgekit, dus dat rubber komt ongetwijfeld ook strak tegen de wand te zitten en aan de onderkant dus 1 geheel met de gietvloer, daar komt helemaal niks tussen!

Kan echt nog geen enkel minpuntje bedenken, helemaal blij! Party!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:29

Margreet schreef:
Kan echt nog geen enkel minpuntje bedenken, helemaal blij! Party!!

Voor deze trailer is mijn minpunt dat hij scherpe randen heeft, de kap is bij de instap erg slecht afgewerkt.
Ik heb daar extra scherp op gelet toen wij er 1 uitzochten en bij de onze zit daar een rubberen rand/strip omheen, wellicht iets om op te letten...

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 15:38

In het exemplaar dat ik in de showroom heb gezien was het netjes glad. Geen rubber rand, maar wel het polyester afgerond en glad gepolijst. Heb er ook op gelet idd, dit nadat ik mezelf een keer zo ongeveer open heb gehaald aan een Atec. Bij Heja was het ook niet goed, stond er eentje met de bramen er nog aan!
Maar ik let er zeker op ja en een rubber stripje is er desnoods zo opgezet mocht het toch nodig blijken.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:46

Van die scherpe randen heb ik een keer gezien bij een Westfalia, type met vaste 'harde' achterzeiltje. Het paard ging daarna niet meer op de trailer.....
Atec heeft volgens mij zo'n rubbere stripje, maar die hing er na een maand er al naast te bungelen (beetje manco aan Atec dat het er super mooi uitziet maar zeer korte levensduur heeft).

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 17:27

Hey, wat gaaf Margreet
Kom jij me dan een keertje in Friesland opzoeken (juni, juli & augustus ben ik daar Lachen ). Je kan er redelijk buitenrijden, dus kunnen we ons lang geplande buitenritje maken Tong uitsteken

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 17:57

Dat zou ik best eens kunnen doen dan ja! Even kijken welk paard ik daar dan voor kan strikken, maar dat moet wel lukken denk ik, leuk!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 22:10

Waar zit je dan in Friesland Xono Verward Ik wil ook wel een keer die kant opkomen(zit zo op de dijk ). Maar waarschijnlijk wel zonder paard, heb namelijk mijn E nog niet