Katy is overleden....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:30

Anna-Jelly schreef:
Wat heeft Yentl in godsnaam aan die reactie's van jullie " ik ben het met cassidy eens" ??


Jeetje, ik hoop dat ik het mag zeggen maar ik ben het helemaal met Cassidy eens!
Ik wilde eigenlijk niets zeggen bij mijn eerste berichtje, omdat ik het zo hard vond staan...

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 22:53

aaaaaah....echt oliebol hoor, dat katy dood is Verdrietig.....kei veeel sterkte hoor! ook voor laura. wel jammer dat er nu zo'n lang ***topic van is ontstaan......

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:03

Ook jammer dat je het topic hiermee weer naar boven haalt, terwijl het alweer aardig aan het zakken was....

Niet slim van je.....*LOL*

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:21

hahaha.....dat komt doordat ik op vakantie geweest ben..moet tog ff wat inhalen. en ik wou ook ff via bokt sterkte wensen aan yentl en Laura Lachen want yentl smsde vandaag van t topic;) achja......

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 07:42

ahh. gecondoleerd he!
ik heb ook een geit,
die is nu 15 of 16.
heeft geen kiezen meer(nog 3 geloof ik)
en 1 tand *LOL*
vaag beest, vreet en drinkt nog steed goed!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 21:48

Apollo schreef:
aaaaaah....echt oliebol hoor, dat katy dood is Verdrietig.....kei veeel sterkte hoor! ook voor laura. wel jammer dat er nu zo'n lang ***topic van is ontstaan......

Thanx Mootje Lovers Ach gut

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:04

echte vrienden laten je noooit in de steek.... Lovers <--(als vriendinnen tuurlijk)

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:04

Cassidy schreef:
Sorry maar ik ga in deze niet met jullie mee.

Een dierenarts zal NOOIT met moedwil een dier doden.
Het is de eerste plaats aan jullie zelf te wijden dat het dier wormen had, hebben jullie niet regelmatig ontwormd?

En ook dat jullie zagen dat het dier achteruitging, vonden je ouders het niet nodig om de DA erbij te halen. Wat denken jullie, wie is er schuldig aan dat een dier doodgaat? De eigenaren die TE LANG WACHTEN MET HET ROEPEN VAN DE DIERENARTS TOTDAT ALLES WAT DE DIERENARTS DOET, EN KAN DOEN, TE LAAT IS? Of misschien toch de DA zelf?


Ik sluit me 101% bij jou aan!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:06

Apollo schreef:
echte vrienden laten je noooit in de steek.... Lovers <--(als vriendinnen tuurlijk)


Maar echte vrienden vertellen elkaar wel de waarheid.... Lips are sealed

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:11

Cassidy schreef:
Ook jammer dat je het topic hiermee weer naar boven haalt, terwijl het alweer aardig aan het zakken was....

Niet slim van je.....*LOL*


reageer dan niet als je het een poedersuiker topic vind Lips are sealed

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 22:11

Cassidy"]
[quote="Apollo schreef:
echte vrienden laten je noooit in de steek.... Lovers <--(als vriendinnen tuurlijk)


Maar echte vrienden vertellen elkaar wel de waarheid.... Lips are sealed
[/quote]
Doen we ook... Ik weet niet hoe het met jouw zit, of jij wel eens de waarheid te horen krijgt, zo te merken aan je reacties niet Lips are sealed

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 22:13

Ik? Dit een poedersuikertopic? Laat ik eens eerlijk zijn: ik vind het juist leuk dat het topic iedere keer naar boven word gehaald zodat er meer mensen het topic lezen en zich er persoonlijk van kunnen overtuigen wat een gigantische flater je toch iedere keer slaat omdat jullie onder elkaar blijven reageren. Bedenk wel dat half paardenminnend Nederland meeleest...Wil je je medeleven betuigen en ben je via SMS of MSN in contact geweest, rakel dit topic niet keer op keer weer op.

En dat heb ik dan niet gedaan, maar dat zijn jullie zelf...

Ga vooral zo door....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:53

Zal ik dit topic dan ook maar weer omhoog halen Haha!

Heel veel sterkte Laura en Yentl, lijkt me vreselijk om je geitje zo te moeten verliezen.

Verder ga ik grotendeels wel met Cassidy mee, de manier waarop ze het zei was misschien niet zo handig, maar ze had wel gelijk.
Ik heb ook niet alleen goede ervaringen met DA's (bij mijn parkiet heeft ze echt een grote fout gemaakt). Maar ze doen hun best en in jou geval had ie misschien weinig keus.
Bovendien, als je het toch beter weet dan de DA, waarom laat je hem dan (in zijn weekend) komen?