Hoe kunnen mensen zoiets doen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 09:28

ik begrijp nu ik al die verhalen heb gelezen wat er allemaal gebeurd is in jouw buurt, dat je er weinig hoop nog op hebt, maar blijf proberen, hang ook advertenties aan bomen en in supermarkten enz.
je weet maar nooit, ik hoop het zo voor jou, de pups en zij zelf, want jullie zullen elkaar allemaal wel missen.
Ik zou graag een pup van je overnemen, ik zal het er met mijn ouders over hebben

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 09:47

Gewoon te vreselijk voor woorden dat iemand daartoe in staat is.
Wat Nero zegt zou je idd moeten proberen:foto's van haar uitprinten(het liefst in kleur)en overal ophangen.In het park,postkantoor,supermarkt overal toch eigenlijk.Dan zal je wel denken dat helpt toch niet,maar de hond in dit topic [AM] Boxer gestolen! is ook zo terug gevonden.Ze waren zo dom om met de hond gewoon in de stad te lopen en bij de bakker werd de hond herkent.
Ik hoop echt dat je haar terug vind en veel sterkte met de puppies!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:44

aaaah wat is dit gemeen! als ze mijn hond wegnamen zou ik zelf dood willen......zo'n beessie betekend meestal alles voor je en dan nemen mensen het gewoon van je weg! ik word hier echt boos om...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:49

Heb je al wat gehoord intussen??? en hoe is het nu met de pups????

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:54

Die pups gaan het vast redden, waarschijnlijk kunnen ze al redelijk snel zelfstandig eten. Sommige pups worden al met zes weken verkocht dus met vier weken en goede zorg moet het goed komen! (is niet fijn, maar kan dus wel).

Persoonlijk zou ik binnenkort maar eens bij een makelaar langs gaan... bij ons zijn ooit ook twee katten vergiftigd. Ik geloof dat we binnen een half jaar zijn verhuisd... Politie heb je geen snars aan in dit soort gevallen, het heeft gewoon geen prioriteit ofzo...

Sterkte met zoeken en zorgen voor de pups.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:16

Jeetje zeg, wat vreselijk!!! Ik hoop dat jullie haar terugvinden en dat alles goed gaat met de puppies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:18

Wat vreselijk! Ik weet ook dat er nog wel meer is gebeurt dan alleen de honden. Je begrijpt echt niet dat er mensen zijn die een ander iets aan willen doen en daar de besten voor pakken. Echt walgelijk Boos!
Ik hoop dat je pups het goed maken. Sterkte er mee

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 11:33

ja die posters wat ik en chantal21 al zeiden, helpt echt serieus, eerst was hier een kat al 2 maanden zoek en toen deden ze het toch nog maar van die blaadjes ophangen en toen herkende iemand hem en toen is hij dus weer terug gevonden, dus ik zal het zeker doen hoor, ook bij zetten dat ze pups heeft, veel mensen gaan dan toch nog meer hun best doen om haar te vinden , niet alleen voor jullie maar ook voor de pups
kijk ik heb dit topic ook in mn onderschrift gedaan zodat iedereen het ziet, kom op mensen, doen jullie dat ook want niet iedereen kijkt bij VvdD

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:10

Hoe halen die stumpers het in hun hoofd omdat allemaal te doen, dan heb je toch geen verstand.

Ik wens je heel veel sterkte toe en het lukt je vast wel met de puppies!!
Wie weet is er een klein wondertje dat jullie hond terug komt.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:33

Wat vreselijk zeg, welke idiote rotzak doet dat nou? Ik hoop voor je dat je je hond toch nog terug vind, heel veel sterkte!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 21:40

Inmiddels is Droop terug, tja de persoon of personen die dit doen hier in de buurt daarvan weten we niet wie het is of zijn. Als we dat wisten konden we er iets aan doen!
Maar ik heb er een stuk over geschreven zie:
[VvdD] Gelukkig Droopie is terug!!

Ik wil jullie iig hartstikke bedanken voor jullie steun!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:18

ow gelukkig is ze weer terug, ik hoop dat jullie die rare mensen ooit kunnen betrappen ofzo dat je bewijs hebt, ik ga nu even je verhaal lezen

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:42

hoe kunnen mensen zo wreed zijn om dieren te vermoorden door ze te vergiftigen Lips are sealed Boos!
gelukkig is ze terug Party!!