Tink met een zeer neusje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Tink met een zeer neusje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 21:50

Ik was vanmiddag Shakie een nieuw halster passen toen ik opeens wat roods in z'n neus zag. Normaal schenk ik niet zo veel aandacht aan zijn (meestal modderige) vuile neusgaten, maar dit had wel een verdacht kleurtje. Had Meneer toch mooi zijn neus opengehaald. Twee parallele japen van ongeveer een halve centimeter diep. De bovenste krulde precies om de neusvleugel heen... Verdrietig Auw...

Ik mocht er niet aankomen, en toen ik met een busje Acederm en een spons aan kwam zetten wist hij hoelaat het was en ging direct hangen. Ja dan weet ik ook niet meer wat ik moet... Scheve mond Heb dan wel paardenEHBO, maar dit vond ik er toch wel serieus uitzien...

Dus ik heb de veearts maar gebeld, want stel je voor dat er wilvleesvorming optreed, en mijn Sheek de rest van z'n leventje met een knobbel op zijn neus loopt!

Met een uurtje was de veearts er, die meteen dikke maatjes met mijn Tink was! Haha! (Wat heb ik toch een geweldig paard!) Hij heeft het neusje uitvoerig bekeken, en vond dat het niet gehecht hoefde te worden. Dit omdat lippen en neuzen altijd uitzonderlijk snel genezen, en hechtingen waarschijnlijk zouden gaan jeuken. Mijn "neuzig ingestelde" Tinky zou ze er dan zo uitschuren... Scheve mond

Ik moest het handeltje maar in de gaten houden. Dus alles komt goed! Ik kan vannacht opgelucht slapen, en Shakie hopelijk ook. Morgen ga ik aan het smeren met betadinezalf, en met een paar daagjes zal het weg zijn! Haha!


Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:38

gelukkig maar dat het nog meevalt,
hoop dat het snel genezen is en dat ie er geen last meer van heeft
geef m maar een ecxtra knuffel *LOL*

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers