ik ben geschopt!!! rotbeest! arme ik :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

ik ben geschopt!!! rotbeest! arme ik :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 16:33

Omdat mijn eigen pony kreupel is, mocht ik op een pony van de manege-eigenaar (die handelt een beetje) Op zich een superleuke pony. Kan heel leuk lopen en is dan ook heel braaf en in de omgang ook. Het grote probleem is alleen opstappen.... Ben wel een kwartier bezig geweest en dat beest loopt echt alleen maar achteruit Gaaaap Ben ik eindelijk zoveer dat ik mn been erover kan doen, racet ie weer onder me vandaan....teugels helemaal door mn hand geschuurt! Bloos auw!!! Toen had ik em eerst maar ff gelongeerd, zodat ie rustiger was. Toen weer proberen. Dat lukte dus niet. Toen kreeg ik gelukkig hulp van de eigenaar die er weer was.
Ik moest eerst maar even gaan hangen Scheve mond nou toen werd het leuk! Die pony wordt helemaal knetter! Geeft die man een schop en die sleurde mij mee en toen kreeg ik echt een keiharde schop midden in mn buik! De echt heel pijn Verdrietig hele buik rood en nu nog (ruim 4 uur later) En alles tintelt Boos! Zal morgen wel mooi blauw worden. ik mag blij zijn dat hij me niet 5 cm hoger raakte, want dan waren mn ribben waarschijnlijk gebroken geweest.

Ik ga dus van mn langzalzeleven niet weer op die pony bah Misselijk wat een rotbeest. Hij had me dinsdag ook al bijna geschopt toen iemand anders erop zat en ik hem moest vasthouden...Toen ging iemand anders er met veel moeite op en toen was hij verder heel braaf. Als je dan een half uurtje gereden hebt, kan je wel probleemloos op- en afstappen heel vaag! Maandag gaat hij naar de markt, want hij heeft het nu goed verpest!

Wens me maar beterschap Lips are sealed
groetjes yvette


vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:57

beterschap Haha!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:06

Pijnlijk Veel beterschap!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:07

Pijnlijk idd veel beterschap... enig idee waarom dat die dat doet?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 17:17

heeft waarschijnlijk iets meegemaakt denk ik. Hij is er pas een week. Het vreemde is dat hij nix doet na een kwartiertje rijden. Vage pony...

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:30

ja,maar dan hoeft ie toch nie direct naar de markt?Misschien komt hij dan wel terecht by mensen die er helemaal niet mee kunnen omgaan!!heb gewoon geduld met zo'n pony!!

Charmyhorses

Berichten: 8
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Sint Michielsgestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:33

Bloos ja beterschap!!!

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:38

Nimmedor schreef:
ja,maar dan hoeft ie toch nie direct naar de markt?Misschien komt hij dan wel terecht by mensen die er helemaal niet mee kunnen omgaan!!heb gewoon geduld met zo'n pony!!

Mee eens het is wel erg en vervelend en pijnlijk maar er zit denk ik wel wat achter dat hij niet voor de lol hoor!!!

Maar toch beterschap Lachen

Bokkende Fjordenrijder #2
Hobbelende Vosjes Pester #18
Vrijheidsdressuurprater #25

Koetjespaard

Berichten: 108
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:43

hai,

Beetje gemeen vind ik het wel klinken hoor, je weet niet waarom ie zich zo gedraagd. Om hem maar gelijk door te verkopen vind ik best hard hoor. Verward Misschien heeft ie pijn of een pijnlijk of slechte ervaring gehad hiermee, idd gewoon geduld en tijd ervoor nemen. Sorry voor de kritiek, ik weet dat zo'n trap geen pretje is, sterkte daarmee, maar niet gelijk dat beestje zwartmaken en verkopen.....

Groetjes Koetjespaard

Joepie geslaagd!!!
Profiel bijgewerk!!! Jim verteld zijn levensverhaal

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:47

ik begreep dat hij toch al voor de handel was, dus hij word dan neem ik aan zoiezo verkocht... Maar sterkte in ieder geval, en beterschap!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 17:08

Even voor de duidelijkheid: DEZE PONY IS DUS NIET VAN MIJ!!!! Ik kan dus ook niet beslissen wat er mee gebeurt! En die pony is voor de rest heel leuk, dus hij vindt vast wel een leuk en goed baasje, hoewel je het natuurlijk maar nooit weet op de markt. Het is nou eenmaal de bedoeling dat hier goede brave paarden verkocht worden. Die vervelende kunnen we niet gebruiken. Natuurlijk kan dit gedrag wel afgeleerd worden, maar daar hebben ze hier op het moment niet de tijd voor, dus daar zou zijn volgende eigenaar tijd aan moeten besteden. Ik kan er helaas gewoon niets aan veranderen....

Het is trouwens niet eens blauw! Alleen een beetje paars groenig Verward Maar het doet wel meer pijn dan gister Boos! Toen brandde het alleen. Maar gelukkig gaat het weer over Lachen Bedankt voor jullie medeleven voor zowel mij als de pony! Haha!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:24

beterschap!!!!!!!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:27

dat je niet ff naar de dokter bent gegaan ?
Ik zou als ik ou was toch ff heen gaan, je buik is een zacht gedeelte en kan snel beschadigen.

sterkte

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:28

nou een paars groenige buik is weer eens wat anders, lekker handig als het warm is dan kan je geen leuk shirtje aan, of je moet gewoon zeggen ja dat is nou mijn tatoe, je kan er alle kanten mee op. veel beterschap.

klinkt misschien gek maar vind zulke beestje altijd leuk, tis absoluut niet leuk dat ze iets naars hebben meegemaakt, begrijp me aub niet verkeerd voordat er een hele discussie hierover bestaat, maar ik bedoel hier mee: ik vind zulke beestjes altijd een kleine uitdaging, ik word tegenwoordig gevraagd om paarden met een nare ervaring te helpen, zodat ze weer vertrouwen in mensen krijgen, schijn er nogal goed in te zijn, ik vind dat dus wel meevallen, sorry voor het off topic!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:49

arme pony!!!!

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:33

Heel veel beterschap.
Laat hem niet meteen wegdoen.
KIJK eerst of er iets aan te doen is, want ik denk dat de oorzaak dieper zit, slechte herineringen o.i.d.

veel beterschap.

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:01

Dat heb ik ook Highspirited, ik vind dat ook een uitdaging!
Jammer dat de meeste mensen er geen tijd voor vrij maken, en de pony niet begrijpen. Ik heb ook zo'n pony, en dat gaat echt super Lovers
Het is zo mooi, als jij de eerste bent voor die pony. Diegene die hij/zij vertrouwd. De eerste keer dat hij jou terug knuffeld.

Maar ontopic, erg pijnlijk een trap in je buik, getver!
Is een gevaarlijke plek, stom trouwens dat die man, jou daar oplaat, en niks vermeld...

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 22:41

Ik wist wel dat hij moeilijk was met opstappen en ik vind het ook leuk om pony´s over hun angst heen te helpen en weer vertrouwen te geven, dus ik wou het wel proberen. Ik ben ook heel lang heel kalm bezig geweest. Hij was op den duur ook wel kalm, maar toch ontplofte hij ineens heel onverwacht, daar kon ik niks aan doen.

en nogmaals: Het is NIET mijn pony, dus ik kan ook niet over hem beslissen! Vind het wel sneu dat het zo moet gaan, maar ik kan er helaas niks aan doen....t zit nou eenmaal niet anders. Hopelijk krijgt hij gewoon een leuk nieuw baasje die veel geduld met hem heeft en die zijn er zo te horen genoeg Haha!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:17

MiZzLoVe schreef:
Dat heb ik ook Highspirited, ik vind dat ook een uitdaging!
Jammer dat de meeste mensen er geen tijd voor vrij maken, en de pony niet begrijpen. Ik heb ook zo'n pony, en dat gaat echt super Lovers
Het is zo mooi, als jij de eerste bent voor die pony. Diegene die hij/zij vertrouwd. De eerste keer dat hij jou terug knuffeld.

Maar ontopic, erg pijnlijk een trap in je buik, getver!
Is een gevaarlijke plek, stom trouwens dat die man, jou daar oplaat, en niks vermeld...


hehe eindelijk iemand die er ook zo over denkt. bij mij op stal vinden ze me dus werkelijk lichtelijk gestoord, die zeggen je bent gek als je op zo'n duivel gaat rijden, maar ik heb zoiets van: zo'n paard / pony moet toch ook een kans krijgen, of is dat weer dom gedacht???

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Greggie

Berichten: 160
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:16

Beterschap voor jou en hopelijk een lang, fijn leven voor de pony. Opdat hij een eigenaar mag krijgen die de tijd voor hem neemt en geduld met hem heeft.

Deze dag is de eerste dag van de rest van mijn leven.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:20

He highspirit en MiZzLoVe ik ben het helemaal met jullie eens! Het moet niet echt gevaarlijk worden, maar om op een rustige en paardvriendelijke manier echt vertrouwen van zo'n machtig beest te winnen is echt mooi!

Enne yvetje, als ik jou was zou ik toch maar even langs de dokter gaan! Je weet maar nooit!
Heel veel beterschap iig!!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:29

beterschap!!! ik leef met je mee heb het zelf ook meegemaakt maar dan op mijn schouder en kin gelukkig geen gebroken kaak. maar heb nog steeds erge nek problemen en weinig kracht in mijn schouder ben al bij een gyropractor en en manueel geweest. en nog ist nie weg bijna een jaar geleden!
nogmaals beterschap

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:46

Ja het kan niet meezitten om op een andere pony te moeten rijden maar ja! Ach gut Ik ben een keer bijna geschopt door een pony, ja logisch want ik stond er achter! hahahahah! Dom he? Maar ik had toen nog niet zo veel verstand van pony's of van paarden! maar goed daar hebben we het nu niet over! Party!! Maar heeel erg veel beterschap!
Doeg! Haha!

Ik ben Mickeylover en een fjordengek!!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 20:41

De zere plekken zijn inmiddels weg! En de pony is nog niet verkocht, maar staat lekker met de rest van de manegepony's in het land!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ravie2013 en 34 bezoekers