Grr paardenpubers

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

wodan

Grr paardenpubers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 15:10

Gister had ik afgesproken om vandaag met de trailer op stap te gaan en in het bos te gaan lopen met wodan.Vandaag om half 1 afgesproken is de boer en nog niet met zijn auto. Toen hij er eenmaal was begon het lekker te regenen. Eerst moest wodan te trailer in en daarna danno. We zijn met wodan 5 min bezig geweest om hem erin te krijgen. Danno liep er zo in.
op weg naar het bos!
Daar hebben we lekker in de regen gewandeld en wodan laten wennen aan prullebakken.We werden toch wel heel erg nat en hebben we een korter rondje gelopen. Aangekomen bij de trailer moest eerst wodan erin. Maar nee meneer had er geen zin in.Bleef staan waar hij stond en dacht je zoekt het maar uit. Aangezien wodan bleef staan eerst danno erin gezet. Helaas had wodan niet goed gekeken hoe het nou moest zo'n trailer in lopen . Wij geprobeert eerst 1 voet op de laat klep te zetten en daarna zie ander. Het zat er goed uit,maar verder ging hij ook niet. Boos! .
Helaas voor ons stonden we bij duinvermaak geparkeerd en zaten de mensen in het restaurant heerlijk naar ons te kijken of het gaat lukken Lips are sealed .
Tja normaal stapte wodan er aardig snel in en we hadden ook geen longeerlijn bij ons. Gelukkig vonden we in de auto v/d boer nog een lang stuk touw ,deze maar achter wodan zijn kont langs en hup die knol erop gezet. Hehe na ruim 15 minuten pielen stond hij er dan eindelijk op en zijn wij in het restaurant pannekoeken wezen eten. Haha!

Wodan en ik onderweg in de M2

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:24

Hiihihii NOOIT na zo'n lekker wandelingetje verwachten dattie weer naar huis wil..... Haha! .
Tiepies twenter dat hoor ik wel weer, hihihii
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:12

Citaat:
Danno liep er zo in

Party!! Party!! Party!!

Wat is ook goed he die Danno Schijnheilig

Citaat:
Daar hebben we lekker in de regen gewandeld

pfff regen??? je had beter STORTBUI kunnen vermelden }>

ben inmiddels weer droog en gedouched hoor Haha!
en ik zit nog erg vol van die pannekoek.
Maar hij was wel erg lekker, moeten we nog eens doen.

stefanieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 08:41

haha, fijn is dat inderdaad met zoveel publiek.. Maar mooi dat het gelukt is! Bij mijn paard helpt een bak biks trouwens erg goed.. Steeds een eindje verder en hij loopt er zo achteraan.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:20

Bij die van mij is het: zoveel als je haar verwent, des te langer treuzelt ze. Dus gewoon aanlopen, aanmoedigen (tja, merrie he) en doorlopen. Zelfverzekerd overkomen en gaan!! Maar ook dat lukt niet altijd helaas...

www.fjovrili.com
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Tlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:37

was ook van pla gisteren op wandeling te gaan, maar het weer hield me tegen Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Liesje4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 12:48

Haha lekker he Knipoog

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie