de grote dag. exel en sid verhuist

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

de grote dag. exel en sid verhuist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 17:11

hehe eindelijk was het dan zover. mij koninginen dag was paarden verhuis dag. je kunt je indenken dat ik erg blij was na al wat er gebeurd is.
mijn verzorgster laura was er zelfs. zij lag een paar dagen geleden nog plotseling in het ziekenhuis. was wel zielig want ze moest huilen Huilen
het was of exel het gras al rook. in twee keer stond ze in de trailer (normaal duurt dit een uur) sidje stond er al op Lovers die is zo braaf, dus wij waren snel weg. en geen steenwijk of arie gezien (beter).
opweg naar baroque stonden ze goed stil. uitladen ging nog sneller dan in, maar ja da's exel. even verkennen in de paddock en de hekken open. was erg gaaf. de hele groep crossde naar achter. alleen exel en sidje bleven voor, die hadden nog een zetje nodig. Exel beschermde sidje tegen iedereen zelf tegen sym. daar moest ze niets meer van hebben Huilen
Ach sym crossde lekker mee met de rest. Na 2 tot drie minuten kwamen ze terug met symmie voorop . Sym d'r vriendin was zeiknat. had waarschijnlijk ergens een sloot niet gezien, dus die mocht direct weer naar binnen. Sym had dus meteen een pleeg mama. de moeder van haar vriendin.
Toen het begon te donderen zijn we maar weg gegaan. Donderdag ben ik nog even geweest om te kijken hoe mijn schatjes het deden. en ze deden het goed. ze kwamen lekker knuffelen. en waren nog druk hun plaats te vinden. Sym liep nog steeds bij mama andalusieren en exel was nog steeds trots op haar 10 jaar oude veulen Haha!
Morgen ga ik weer bij ze kijken.

Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:13

Wat fijn dat het verhuizen goed ging! Kom een ker kijken! Mijn vriendin heeft daar namelijk haar pony (serge) en zou nog een keer met haar mee! Kan ik ook gelijk jouw knollies bewonderen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:25

Leuk voor je! Fijn ook dat de reis verliep zonder al te veel stress ed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:45

Fijn Heleen, dat ze nu weer op een gezellig en vertrouwd adres staan. Bij Tom en Mieke hoef je gekke toestanden als op de Zuivel niet te verwachten lijkt me, dus nu kun je weer lekker van je knollies genieten! Veel plezier gewenst op Stal Baroque!


Tancreda4 schreef:
Wat fijn dat het verhuizen goed ging! Kom een ker kijken! Mijn vriendin heeft daar namelijk haar pony (serge) en zou nog een keer met haar mee! Kan ik ook gelijk jouw knollies bewonderen Haha!


He wat leuk, een vriendin van Maaike! Doe je haar en Lies de groetjes van me? (Sonja van Milena, dan weten ze 't wel Haha! )


Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 20:01

Zal ik doen als ik d'r weer op school zie Haha!