Wat een week!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Wat een week!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 19:38

Soms zit echt alles tegen! Dinsdag had Sher losgestaan met Amber, een fries waar ze heel vaak mee los staat en het ging eigenlijk altijd heel goed.
Maar toen we ze eruit gingen halen hoorde ik al van iemand dat ze tegen elkaar hadden lopen trappen enzo Scheve mond Dus meteen maar even controleren op wondjes, maar op stal was niets te zien, ze had iig niets ernstigs.
S'avonds had ik les, en voor ik ging opzadelen ontdekte ik toch nog 3 wondjes. Op de staartwortel was een stukje onthaart *ziet er erg grappig uit Haha! * en op der kont had ze een onthaard stukje en op der flank zat een wondje. Alleen het wondje op haar flank was open, nou ja, even ontsmet en verder niets ergs.
Gister had ik Sher ook losgezet s'ochtends, alleen, want met Amber zet ik haar nu niet meer los . Maar goed, dat vind ze dus niet zo leuk alleen, en toen ik haar eruit wou halen zag ik haar nergens meer Bloos Het hek was dicht, ook overal nog heel, dus ik begon al te denken dat ik gek was Haha! toen ik iets roods achter in de wei zag; Sher!
Ze stond heel rustig gras te eten, ik denk ook niet dat ze ruzie heeft gehad met de merries, want met de dominante merrie heeft ze al vaker op het land gestaan. Toen ik haar eruit gehaald had maar eens gekeken hoe ze op de wei beland kon zijn. Ze is of onder het hek doorgegaan, het onderste stroomdraad hing namelijk los, maar ze komt nog steeds zo'n 10 centimeter boven het middelste draad uit Verward maar goed, dat is natuurlijk niet onmogelijk. Anders is ze door het slootje heengegaan, dat is namelijk heel ondiep en smal, alleen dan moet ze eerst over het slootje uit de L zijn gegaan en dan weer terug over het slootje in de wei.
Wat een actie Cool Ze staat voorlopig maar ook niet meer in de L Knipoog
Star was gistermiddag ook nog ontsnapt, uit de buitenbak. De tweejarige stonden daar los, maar Star is een soort ontsnappingsmonstertje, ze is ook al eens over de deur van de binnenbak gesprongen Bloos . Er kon geen stroom op het draad om de buitenbak omdat het niet aangesloten was ofzo, iig toen we een half uurtje later gingen kijken stond ze voor de buitenbak gras te eten Cool Ze is gewoon door het draad heengegaan. Lips are sealed
Leuk heh, die paarden

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:06

nou lekker dan...
elke dag ontsnapt! mischien toch eens wat doen aan je omheining Knipoog
gelukkig heeft ze niks ernstigs!!!!!!! Haha!