wat kan paardrijden toch heerlijk zijn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 09:34

Maandagavond in de bak wat dressuurachtig gereden, ging minder lekker. Meneer had er weinig zin in. Dus ik gisterenmiddag voor de afleiding heerlijk het bos op geweest. Bijna drie uur weggeweest en hij was zo lief en vrolijk. Alle frustratie van maandag weer weg. Het was ook zulk lekker weer, af en toe zonnetje erbij, lekker alles rustig aan gedaan, rustige galopjes e.d. En dat denk ik weer: wat is het toch genieten als je zo rijk bent als ik (samen met veel van jullie) met zo'n heerlijk diertje, die af en toe zo brommerig kan zijn en een volgende keer zo lief en aanhankelijk. Zo hou je de afleiding erin. Ik heb nog een ouwegie staan en die is altijd zo lief en braaf, doet nooit wat verkeerd (echt niet) en dat is ook heerlijk hoor, maar het is soms ook zo grappig als ze wat spatjes hebben met een eigen willetje. Nou ja, ik wilde jullie even in mijn gelukzalige gevoel laten delen dat ik zo onwijs happy ben met mijn eigenwijze en toch heel lieve ventje.


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 12:45

Ik ken het gevoel! Fijn is dat he!

Even nieuwsgierig: woon jij in Utrecht zelf en waar staat je paard dan ergens? Rij je dan in de Lage Vuursche ofzo?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 12:56

ik ben het helemaal met je eens het is echt heerlijk om een keer rustig een buitenrit te maken, niemand die zit te zeiken aan je kop, als je problemen hebt vergeet je die zo voor even

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 14:12

Heerlijk he? Moet je vaker doen, zulke biutenritten!!
Hihihi, ik rijd eigelijk altijd buiten en ik vind het echt heerlijk!!!! Af en toe een flinke S.S. galop. (Super Snel) maar af en toe ook gewoon een lekkere aan-de-lange- teugel rit!!
Hondje mee, zonnetje erbij en genieten maar!!

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 14:28

Nee ik woon niet in Utrecht zelf, maar in een klein dorpje in de provincie Utrecht. Mijn paardjes staan gewoon bij een boer die een aantal pensionpaarden heeft staan en een buitenbak heeft aangelegd met verlichting. Ik rij dus helemaal niet meer op een manege maar ik heb nog wel elke week privé les. Kom jij ook bij Utrecht vandaan Jura.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 14:55

hihi jantina dat doe ik dus ook met mn vz fjordje... we hebben geen bak ofzo tot onze beschikking dus gaan we lekker t bos onveilig maken. naja onveilig... heel soms maar hoor! meestal is t gewoon een heeeeel eind stap lange teugel en draven, en een stukkie galop tussendoor als t rustig is in t bos. eerst (toen mn vriendin nog vaak op sabina reed) gingen we wel eens een wedstrijdje doen op een zandpad. grrrr en shico verloor altijd... niet leuk!!
af en toe heb ik eigenlijk best wel eens zin om ergens in een bak te gaan rijden met shic. hij kan zo leuk lopen, alleen komt dat er in t bos niet echt van

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 15:10

Hoi Erika

Ik kom uit Breukelen, maar woon nu 2,5 jaar in Purmerend. Ik ben wel bezig om weer terug te verhuizen naar Breukelen, omdat daar mijn ouders en de meeste vrienden ook wonen. En dan kan ik ook wat makkelijker een keer naar het bos enzo!

Ik ben wel nieuwsgierig waar jij ergens woont!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 16:37

Hoi Jura,

Ik woon in Langbroek, dus bossen genoeg!! Heerlijk.
Breukelen is toch nog wel ver (tenminste per paard).

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:13

He Maaike!Dat zelfde heb ik dus ook. Meestal rijd ik heel kalmpjes, nu helemaal natuurlijk! Maar als ik veel rijd en Isolda is rustig, dan maken we echt de duinen/ bos en het strand onveilig. Met wagen of zonder!! Sommige mensen krijgen de schrik van hun leven als ik over de duin aan kom denderen!! HAHAHA

Maar af en toe zou ik zo graag in een bak willen rijden. In de zomer doe ik dat wel af en toe, maar omdat we geen les hebben, bakkenwe er niet zo veel van....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:26

Afbeelding

heerlijk. ik kan me ook soms zo rijk voelen. Bij barley kom ik echt tot ontspanning. ga er echt met plezier naar toe. maar Erika ga je mee met het bokt weekend. Anders alleen huifkarren??

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zeppelin, Fleuribelle, GoogleAdsense, herous, hwn, janneke584, Jussem, LesleyAnne, PeerAppel, Telpeva, TinkerTreas en 77 bezoekers