Stal Doorstap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Stal Doorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 08:13

Heeft hier iemand ervaring met stal Doorstap? Ik zie daar namelijk 2 paarden staan die ik naar NL heb gehaald en die ik niet bepaald had verwacht op een handelsstal te zien staan. Ze zien er goed uit, dat is het niet, maar ja het was niet de afspraak dat ze de handel in zouden gaan.
Dus ik ben even benieuwd naar die stal en of dat een beetje een goeie stal is.
Ik ga ze zowiezo even bellen vanmiddag, want ik schrok nogal zeg maar.
Dus ben erg benieuwd naar ervaringen met die stal.

chance

Re: Stal Doorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:15

Stal doorstap was vroeger stal BM stables (als het goed is). Je zou daar even op kunnen zoeken.. Personeel en eigenaar is hetzelfde gebleven.

Ik durf verder niks te zeggen over die stal omdat ik daar nooit geweest ben.

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:16

Wat ik weet was dit vroeger BM stables en daar heb ik echt van alles over gelezen..Goede en slechte dingen..

Jammer dat 'jou' paardjes in de handel zijn gekomen, daar doe je het toch niet voor he.....

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:20

Inderdaad, dat was BM stables.
Daarover zijn heel wat topics geschreven.
Niet allemaal bepaald positief, maar er zitten ook wel positieve verhalen tussen hoor.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:21

Ik zag net dat banshee van ginnybanshee daar ook vandaan komt. Dus je je zou haar info kunnen vragen.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:24

Dat is dan waarschijnlijk de enige topper die daar vandaan komt?

Gebruik de zoekfunctie maar even, is hier voldoende over te vinden.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:26

Echt mogen ze die zomaar wegdoen dan? Stal doorstap is idd BM daar hoor je evenveel goede als slechte verhalen over. Ik vind de eigenaresse wel sympatiek.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:30

opisop_shop schreef:
Dat is dan waarschijnlijk de enige topper die daar vandaan komt?

Gebruik de zoekfunctie maar even, is hier voldoende over te vinden.

dat ligt aan jouw context van topper
de mijne komt er ook vandaan, en voor mij is dat véél meer dan een topper

overigens zelf geen ervaring met BM/doorstap, zijn overleden vorige eigenaar heeft hem bij BM gekocht

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:31

Een oude vriendin van mij werkt daar en zij heeft echt een hart voor dieren. Dus ze hebben in ieder geval zo goed mogelijke zorg.
Haar paardje had ze daar ook gekocht (macho) en is een superleuk braaf dier. Dus dat is de enige "ervaring" die ik heb van stal doorstap/bmstables.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:49

over deze stal zijn de meningen nogal verdeeld, goede maar ook veel slechte verhalen komen daar vandaan.
gebruik de zoekfuntie en je zult genoeg leesvoer vinden...vooral in de wat oudere topics.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:49

De meningen zijn nog al (zeer) verdeeld over deze stal.

ps Dat ze niet de handel in mochten is een mondelinge afspraak en ook bindend.
Er zijn genoeg getuigen van deze mondelinge afspraak, die dit kunnen bevestigen.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 21-09-09 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:51

Wanneer je de zoekfunctie gebruikt zul je erg veel meningen tegen komen.
De meningen zijn in ieder geval sterk verdeeld.

Bubble_Gum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:52

je hoort idd goede en slechte verhalen, maar pas nog slechte vanwege niet goede pony's 3 x achter elkaar. daarna ook nooit meer wat gekocht daar.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 08:55

Ik denk dat je overal goede en slechte verhalen heb.
Toen ik daar eens was, voor opzoek naar een paardje , werd ik heel goed geholpen en alles zag er goed uit. Helaas niet het geschikte paard gevonden, maar dat heb je overal wel eens.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:05

Ai niet fijn dat 1 van je roemeense (?) paardjes daar staat... ik ken de stal niet persoonlijk, heb vaak gave paarden van hen gezien op kapazaa met duidelijke uitleg, maar door de verhalen op bokt nooit durven bellen...

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:07

Jeetje zijn dat 2 van de paardjes die je uit Roemenie? hebt gehaald? (of waar kwamen ze vandaan eigenlijk?)
Heb er wel iets van gevolgd op bokt.

Zijn ze via degene aan wie jij ze hebt gedaan bij Stal Doorstap terecht gekomen?

Balen, dit was idd niet de bedoeling dat ze naar een handelsstal gingen...

Yannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:16

idd over stal doorstap zijn zeker de meningen verdeelt wij hadden er bijna ene lippizaner gekocht (lucky girl) super mooi paardje, me moeder ook helemaal verlieft, ik liet het aan me oude stal eigenaressen zien en die zij: UHm, dat paard zit hartstikke vast in haar rug! we zijn toen meteen maar gestopt met het proberen met contact op te nemen (we hebben haar 1x gemailt om te vragen wat ze er voor vroeg en nog wat verdere info) bovendien liep lucky girl veeeeelste veel op de voorhand (dat kon ik zelfs nog zien :+ ) maar verder vind ik de paarden er netjes uit zien hoor (niet te dik of te dun XD)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:20

Zo, even los van het feit of Doorstap goed voor ze zou zijn of niet, kan ik me voorstellen dat je er goed ziek van bent dat de paarden ineens bij een handelaar staan, je wilt toch koste wat het kost de dieren een goed thuis bieden, nou weet je niet waar ze terecht komen.. :(:)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:46

arme beesten ze horen echt niet thuis op een handels stal

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:50

ik heb een positieve ervaring met deze stal,
maarja zoals gezegd, er gaan supervele negatieve verhalen rond...

zo zijn de meningen erg verdeeld...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 10:52

Nou het was idd zowiezo niet de bedoeling dat deze paarden daar terecht zouden komen, we hadden namelijk altijd afgesproken dat als ze om een of andere redenen de paarden niet kon houden dat wij zouden helpen om te herplaatsen. Helaas is dat dus niet gebeurt en ben er ook goed misselijk van zeg maar, of het nou een goeie of minder goeie handelsstal is. Het gaat mij om deze 2, want ik heb ze niet hierheen gehaald om ze uiteindelijk op een handelsstal terecht te laten komen, dus ik baal echt dat ik gewoon niks kan doen, kan ze niet kopen ofzo, ik kan gewoon niks.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:00

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 3 keer een hele slechte ervaring met deze stal heb gehad.... 3 keer een paard gekocht daar en het bleek ook 3 keer een miskoop te zijn. Maar ja, bij heel veel handelsstallen kom je tegen dat de voors wel vermeld worden en de tegens niet...
Het eerste paard wat wij daar kochten moest altijd wedstrijden gelopen hebben in Duitsland voor de kar.... Die hebben wij na een paar weken teruggebracht omdat hij de hele kar afbrak... Dus bij die stal zal je mij niet meer tegenkomen... De paardjes die ze hebben staan, zijn altijd wel errug leuk om te zien, altijd heb ik nog steeds een vieze nasmaak in mijn mond, omdat ik in mijn achterhoofd hou dat er vaak een hoop mis kan zijn met deze paarden....

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:25

Een vriendin van mij heeft er 2 pony's gekocht en heeft er goede ervaringen mee.

Wel erg jammer dat die mensen geen contact met jou hebben gezocht toen ze de pony's weg wilden doen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:28

iemand hierboven noemde de eigenaaresse sympathiek.... ja, totdat je een klacht of probleem hebt, dan is het een heel ander persoontje
ontzettend jammer dat 2 opgeknapte paardjes daar terecht zijn gekomen,uberhaupt al dat ze de handel ingegaan zijn

ik heb dus absolut geen goede ervaringen met mvr MM van voorheen bm stables

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:41

Wat zonde dat die paardjes op een handelsstal terecht gekomen zijn. Ik denk alleen niet dat het iets opschiet om de stal te veroordelen, denk dat je beter bij de vorige eigenaar aan kan kloppen waarom hij of zij deze paardjes doorverkocht heeft.