Lompe shet...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jessie88

Lompe shet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 22:59

*Poeh*poeh* Koos was vandaag echt in een lompe bui... Het begon met koos uit de wei halen, maar daar was hij het niet zo mee eens. Het gras in de wei is zo lekker, daar kan hij geen afstand van doen, dus wat doet meneer: Hij rukt zich los en rent als een gek, bokkend terug naar de wei (was ie ff vergeten dat er ook nog een draad tussen zat) en knalt heel hard tegen het draad aan... gevolg: draad kapot Scheve mond Dat was gewoon echt een lompe shet-actie, maarjah, ik stond hem wel heel hard uit te lachen... hij dacht dat hij 'makkelijk' onder de draad door kon *LOL*
Hij is vandaag ook heel hard met z'n neus tegen de muur aan geknalt Frusty en hij vind het ook 'normaal' om over Hrannar's zadel heen te banjeren... Mja, hebben jullie ook wel eens last van dit soort onzinnige, lompe acties van je pony?

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 23:21

Nou dit is erg te vergelijken met een lompe-trekpaardactie! echt precies hetzelfde: brechje loopt overal overheen en tegenaan en denk ook dat ze onder een draad doorkan..........dus neemt ze het hele hek maar mee!!!!
En gras aan de overkant is altijd groener, dus laten we maar eens dwars op de autoweg gaan staan.......ach baasje in paniek brengen is altijd leuk (*big smile*)

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 23:27

brechje schreef:
En gras aan de overkant is altijd groener, dus laten we maar eens dwars op de autoweg gaan staan.......

haha, die actie is idd heel erg herkenbaar! *LOL*

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 09:42

Mijn lievelingspony op de manege is soms ook best wel maar een héél klein beetje lomp... (héél klein beetje maar *LOL*) Ze haat opzadelen, en vind het wél leuk, om aan de wandel te gaan. Mijn halstertouw zat echt als een lus om de balk, dus ze gaat gewoon aan de wandel, banjerd over drie zadels heen, niks aan de hand hoor, banjerd gewoon weer terug. Ik wist niet hoe ik het had!
Of afgelopen winter moest een paard voor iemand opzadelen, dus ik sta daar zo, leg het zadel op zijn rug, niks aan de hand, schrikt dat paard ineens, en springt opzij, tegen mij aan, (ik tussen de muur en het paard) en glijd het zadel van zijn rug af, boven op mijn hoofd, echt zoo maf!
En dat meisje lachen joh! en stond daar echt zo van: "eeeeehm... ja... juist ja...."

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Tlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:04

ja ik ken dat. de mijne kan ook zooooo lomp zijn. ze zit in de wie, hinnikt om eruit. ik kan het niet aanhoren en ga erachter, echt naiëf dat ik ben. staat ze mooi aan de draad, ik doe open en voila, daar loopt ze al weer weg. mag ik heel achter der aanlopen, heeft ze toch zo graag. en als ik dan weg ga, komt ze achter me aan om ze te troosten en dan heb ik haar, mijn tactiek Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 15:23

haha, vandaag toch weer een gigantische lompe actie meegemaakt... ik was met koos op de markt om ritjes te lopen voor kleine kinderen voor 1 euro, noujah, ging allemaal perfect enzo, totdat het begon te regenen. Ik ging zelf onder een grote parasol zitten en koos kreeg een mooi waterdicht zeil op zijn rug... maar meneer was het er niet mee eens, want hij moest en zou ook onder die parasol staan... dus ik duw hem steeds weer terug, want hij was heel erg irritant aan het doen, opeens steigerde ie zo tegen mij aan met z'n hoeven tegen mijn hoofd (auw!!)... Dat is toch wel een goed voorbeeld van een behoorlijk 'verwende' pony! }> Als hij zijn zin niet krijgt, dan moet het maar met geweld....tssss... Gelukkig was ie de rest van de dag wel lief, tijdens de ritjes met allemaal van die kleutertjes op z'n rug Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie