slecht begin maar dan toch nog super gereden.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cemlys

slecht begin maar dan toch nog super gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 10:55

zaterdag na een paar maand dan weer eens met Caracas gereden. Er reden er nog mee in de les ik dus als eerste in de piste zodat ik er op zat toen de andere aan kwamen (het is een hengst en dan heb je minder probleem) Nu ik zat er op en mn instructr. singelt nog even aan, maar op het moment dat ze aansingelt breek de achterste singelstoot. Car schrikken, steigert (heeft dat nog nooit gedaan) en dan bok bok en sprintje. toen wisten we nog niet wat er eigelijk gebeurd was tot ik er weer op wou (ik was natuurlijk weer eens op de grond gedonderd en keihard op mn heup gevallen pijn pijn ) toen zagen we dus dat het waarschijnlijk door die singel kwam. vlug ander zadeltje opgelegd en weer verdergereden. en het ging gewoon fantastisch dan. deed alles wat ik vraagde, liep mooi aan teugel,... dus eigenlijk toch nog goed geeindigt

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:08

Ja, ken dat gevoel. Gisteren op de manege mocht ik op een van de nieuwe paardjes rondhoppelen. Lijkt op het oog 1 brok spiertjes, maar superlief. Als hij eenmaal loopt en rustig is. Alleen met opstappen en alles op maat maken (ben maar manegeruitertje, tot juni, dan is die van mij ingereden) wordt hij beetje gek. Gisteren dus ook. Instructrice maakt mijn beugels op maat (mijn beentje zijn dus los, niet slim maar ach), en het paardje naait er in galop tussen uit. Heb het gelukkig wel uitgezeten maar het ging wel superhard. Na deze sprint heel ontspannen en relaxed gereden. Lekker les gehad dus. Wel lachen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 11:17

ja achteraf wel leuk. maar normaal doet hij zoiets nooit zelfs niet bokken ofzo. dus het was wel effe schrikken

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie