pony ruilen tegen paard gaat toch niet!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

pony ruilen tegen paard gaat toch niet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 18:11

Ik heb dus een pony waar ik uitgegroeid ben Scheve mond Ik ben dus toe aan ee paard. Mn vader wil niet nog meer geld aan paarden uitgeven en zegt je hebt een pony en je mag er mee doen wat je wilt. Anders verkoop of ruil je hem maar en neem je er een ander voor weer. Het maakt mij niet zoveel uit. Het probleem is dus dat ik voor baloe waarschijnlijk nooit meer dan 2500 euro kan krijgen. En voor 2500 euro krijg je geen fatsoenlijk groter paard weer! Maar dat schijnt mn paps dus niet te begrijpen.... Gaaaap een bmw is nou eenmaal ook duurder dan een fiatje!

Ik wil wel graag een paard waar ik iets me kan bereiken, want de pony die ik nu heb heeft ook zo zn tekortkomingen en dat vind ik wel jammer, ondanks dat hij heel leuk kan lopen. Hoe kom ik ooit aan een nieuw paard? Ik ga alvast maar sparen en van de zomer dan maar een baantje erbij...


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 18:36

Je zou een paar kunnen kopen zonder papieren en onbeleerd, dan ben je ook een heel stuk goedkoper uit.
Maar onbeleerd ligt er helemaal aan of je hem zelf wilt beleren of een ouder paard.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 18:47

ik heb liever geen totaal onbeleerd paard, want dan heb je er nog geen zicht op of hij eigenlijk wel aan je verwachtingen doet. Als je op bijvoorbeeld marktplaats kijkt, vind ik de paarden vanaf 3500 eigenlijk pas leuk worden :/ misschien is er wel een gek die heel veel voor baloe geeft. Maar als er geen leuke vervanging is gaat baloe mooi niet weg. Voorlopig mag ie blijven Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:10

zelf bij sparen? Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:15

met een beetje geld erbij moet je echt wel een leuk paard zien te vinden , maar zie eerst maar 2500 voor een pony te krijgen , er is niet zoveel handel op het moment,want teveel mensen hebben paarden .succes iig

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:38

hmm had je mischien een beetje moeten oppassen toen je hem kocht?
ik las in je profiel dus eind maart 2002 dat jullie hem hebben gekocht,is net een jaartje,maar goed mischien denk ik daar van te voren niet echt aan.
en ik zou idd gewoon een beetje erbij gaan sparen,mischien als je dan nog wat mist dat paps nog wat bij wil leggen Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:43

yvetje schreef:
En voor 2500 euro krijg je geen fatsoenlijk groter paard weer!


Verward Sinds wanneer niet? Of ben ik nou zo vreselijk goed in het kopen van leuke en betaalbare paarden? Haha! Tong uitsteken

Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:08

je pony verkopen, tijdje geen paard en het stalgeld wat je die maanden bespaart kun je voor je nieuwe paard gebruiken.

Maar bedenkt wel dat je misschien ook ander tuig moet aanschaffen.
je pony zadel zal waarschijnlijk niet op je paard passen en ook je eventuele dekens zullen vervangen moeten worden.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers