Blacky waarschijnlijk WEER hoefbevangen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Blacky waarschijnlijk WEER hoefbevangen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 19:24

Ik ging net dus naar Blacky toe en hij stond weer net zoals eerst. Echt benen uit elkaar en kon niet draven. Hij wilde het wel maargoed.
Dit is dan denk ik de 2de keer dit jaar.
Echt erg Huilen
Ik voel me zwaar kl*te nu!!
Dus ik moet dalijk de eigenaar bellen...

kissss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 19:35

oww echt erg!! mijn verzorgshet is ook weer hoefbevangen (ieder jaar rond deze tijd) echt zo zielig ze kan geen stap maar lopen Huilen

heel veel sterkte!!

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 21:17

Ja echt erg is het Huilen
En dan zie je hem zo door zn weitje strompelen... Huilen

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 21:30

wat een klotegezicht is dat, he!
Ik weet het...
Dan lijkt het net alsof je je (in jou geval)verzorgpony helemaal verwaarloosd hebt....

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:33

Als je vermoed dat hij weer hoefbevangen is moet je hem meteen van het gras afhalen en de veearts erbij!
Als hij eenmaal 1 keer bevangen is geweest blijft ie er vatbaarder voor!

Mijn pony is vorig jaar ook bevangen geweest en ik let er nu dus echt dubbel op.
Volgens mijn hoefsmid zou het ook funest zijn als een pony nog een keer bevangen raakt.
Volgens hem komt het bij shetlanders wel vaker voor dat ze meerdere malen bevangen raken zonder echte consequenties maar bij grotere pony's of paarden was het volgens hem echt aflopende zaak als het vaker voorkwam.

Heb er verder zelf geen verstand van maar ja ik ga ervan uit dat hij er meer ervaring mee heeft dus wel weet waar hij het over heeft.

Nala_Oud
Berichten: 18
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 23:05

Sunshine,we zullen er ook deze keer weer alles aan doen om Blacky te helpen,het is niet jou schuld dat hij dit nu weer heeft.De eigenaar had moeten luisteren en hem na twee weken zijn hoeven moeten laten kappen,maar nee dat kost geld!!Wat voor pijn het beestje ook heeft ze zijn altijd bang dat het geld kost,de stomme eigenaar! Ik word hier erg boos over jij zou je vakantie laten schieten voor Blacky en de eigenaar is niet eens te bereiken! Hij verdiend zo`n lief beest niet maar zo gaat het altijd diegene die er goed voor zijn kunnen een eigen pony of paard niet betalen en die een eigen paard of pony hebben kijken meer naar het geld dan naar het beest!(Dit geld niet voor iedereen natuurlijk) Sunshine maak je niet al te druk valt natuurlijk niet mee,maar er word een dierenarts ingeschakeld met of zonder hulp van de eigenaar! Groetjes Nala.

i love Horses and Dogs.

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 00:56

Eliesje:
Ja en hij heeft ook nog eens zomereczeem dus dan krijgt hij van die vieze plekken enzo en dan lijkt dat nog meer Huilen



kaj
Jammer genoeg kan ik dat niet zomaar doen.
Het is mijn eigen pony niet anders zou ik dat zo doen.



Nala
Ik ben benieuwd of hij er deze keer nog wel geld aan wil uitgeven...
En anders betaal ik die hele dierenarts wel als het moet!!!

IK hou jullie op de hoogte!!!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 14:25

~~~~~~Kleine update~~~~~~

Nou vandaag is mijn moeder langs de eigenaar van Blacky gereden omdat hij steeds de telefoon niet opnam.
Die dochter van de eigenaar (als het goed is) vroeg wat er aan de hand was, maar de eigenaar vertelde haar niks he. Volgens mij weet zij niet eens dat Blacky hoefbevangen is geweest en nu misschien weer.
Nou dus de eigenaar zal opnieuw dat spul voor Blacky gaan halen wat hij de vorige keer ook meegekregen heeft.
Maar volgens mij kan er gewoon het beste de dierenarts naar gaan kijken. Wat dat laat ie nu niet doen.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:26

Oh wat bagger voor je!
Maar wil die eigenaar geen geld uitgeven aan zijn pony? Waarom koop hij/zij er dan een? Sorry hoor, maar dit vind ik wel heel raar, veel knufs voor je verzorgpony'tje he!
En eht komt goed, echt waar... Sterkte!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 14:27

Ja ik hoop dat het ook deze keer weer goedkomt. Maar er staat net een post voor jou een kleine update van mij.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 16:06

Wat K*t !
Raar dat hij er niet gewoon een dierenarts bijhaalt...
Want het kan ook iets anders zijn

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 00:07

Twinkie schreef:
Wat K*t !
Raar dat hij er niet gewoon een dierenarts bijhaalt...
Want het kan ook iets anders zijn


Ja dat bedoel ik dus.
Maar ik moet dan van zo'n spul geven, maar ik weet niet meer hoeveel dat moest zijn. Tot de 5 ofzo?

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 08:06

ja bij me verzorgpony die hoefbevangen is is gister een dierenarts geweest met zo'n spuit... weet niet of je dat bedoelt, hij moet iedere dag 5 verder.... ik denk dat het voor jou pony wel ong hetzelfde is....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, belle_boef, joyce83, MairiMacBran, Mark0919, shaddy82 en 47 bezoekers