Purple Rain gewonnen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:35

Ilana was precies haar moeder, alleen met witte achtervoeten (zelfde als haar oom) en een iets grotere kol. Ik zal eens een foto van Wessex opzoeken, Ofir is het evenbeeld van hem, echt eng gewoon... Rival is een echte Incredible, voetje wit en een sneb Lovers Terwijl TTP daar ook van is, maar die heeft geloof ik een witte kootholte, da's alles.

Weet je ook al wanneer hij weer gaat lopen? Ik denk dat Ofir over twee weken weer loopt, en ik ga ontzettend veel foto's maken. Even een vriendin omkopen om de digi mee te krijgen Haha!

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:36

Ans,

Ook nog even via Bokt: Gefeliciteerd !!!!
En wat liep Rain vandaag weer lekker door de paddock te banjeren. Niets van te merken dat ie gisteren zo hard heeft gelopen Lachen

prompter

Berichten: 11070
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 20:42

Hee stalgenoot! Hij mag morgen nog een dagje banjeren, woensdag gaan de ijzers er weer onder en krijgt hij weer wat rustig werk. We zijn (maar dat wist je al) zuinig op hem

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:25

promptertje schreef:
En inderdaad Jurga, met je eigen fokproduct winnen is wel heel speciaal! Dat jij ook maar veel plezier van je zelfgefokte paarden mag hebben.


Dank je Bloos ! Daar ga ik idd wel voor!

Kimmie1974
Berichten: 433
Geregistreerd: 04-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:52

Gefeliciteerd, knappe overwinning als hij met een achterstand begonnen is! En natuurlijk fantastisch dat het je eigen fokproduct is...Mijn Henny vond Duindigt maar nix, veel te lang dat laatste recht eind hi hi

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 19:10

promptertje schreef:
Dank jullie wel! Wat ook verschrikkelijk leuk was: toen we weer met hem "thuis" kwamen, had de vrouw van onze stalhouder een felicitatie op zijn boxdeur geschreven én een slinger van wortels aan zijn deur gehangen.... Haha!


Ach wat leuk van Wil!!!!
Schaamschaam, lees het topic nu pas.. Tong uitsteken

Maar echt mega goed van Ranie!!! Zou ook superz trots op hem zijn!!! Hij is ook zo braaf he Lachen
Echt cool hoor!!
Gefeliciteerd!