Terug geweest op mijn oude manege, ontluisterend

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast252

Terug geweest op mijn oude manege, ontluisterend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 18:58

Vandaag was het zover, vanwege een wedstrijd moest ik op mijn oude manege zijn. Het bedrijf waar ik 16 jaar lang kind aan huis ben geweest en waar ik allerlei avonturen heb beleefd. 7 jaar geleden was ik er voor het laatst...

Toevallig wist ik al dat de boel op de schop lag vanwege uitbreiding cq verbouwing, maar desalniettemin schrok ik behoorlijk van wat ik aantrof. Hoe kan een bedrijf zo ongelooflijk verpauperen in een paar jaar?? Ik wist echt niet wat ik zag.

Toen ik ongeveer 23 jaar geleden op de manege kwam voor mijn eerste ponylesje, stond het antieke spul er nog en binnen een jaar of twee werd er een nieuw complex gebouwd. Alles mooi, fijne bak, mooie stallen, alles goed verzorgd en zo bleef het ook heel lang. Er was natuurlijk wel eens wat, maar er waren altijd wel mensen die het op zich namen om de boel weer op te kalefateren. Die mensen lopen er kennelijk niet meer rond ofzo Verward. In die 16 jaar werd de boel altijd aardig bijgehouden. Nu dus kennelijk niet meer en toen bedacht ik me dat een bedrijf toch altijd nog draait op de mensen die er moeite voor willen doen.

Het was verder wel aardig, ik werd aangesproken door een aantal mensen, van sommigen wist ik bij god niet wie het waren (meer) Verward. Als strakjes de verbouwing geweest is, ga ik nog wel eens kijken en dan hoop ik toch weer een net bedrijf aan te treffen in plaats van een verpauperde bende.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:07

Waar had je wedstrijd? Hoe ging de wedstrijd?
Dat gevoel ken ik. Alles veranderd, na een aantal jaar hoor je er niet meer.

Gast252

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-03 19:13

Het was geen wedstrijd van mezelf hoor, stalgenoot had me gestrikt om te groomen Haha!. Het ging vrij redelijk en het was leerzaam ook nog.
Vroeger werd de bak nog wel eens netjes gemaakt voor een wedstrijd, spiegels gepoetst, enzovoort; tegenwoordig niet meer kennelijk Boos!.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie