nieuw: paard trainen langs de auto!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:14

Ik sluit me helemaal aan bij Boogiegirl.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:25

Op de fiets zowel als met de auto is gewoon te gevaarlijk want je bent altijd te laat met reageren als er toch wat gebeurt. Zeker als je in de auto zit!!! Een paard is en blijft een vluchtdier. Hoe mak, lief je paardje ook is het is en blijft onverantwoord, want er kan altijd wat gebeuren.

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 01:03

Tessebes schreef:
Erg gevaarlijk en onverantwoordelijk! Gelukkig is er niets mis gegaan deze keer.

Helemaal mee eens, hij hoeft maar te schrikken of zich te verstappen en hij zit tegen de auto.
En wat dan?? Paardje gewond of nog erger.........
Alleen omdat het regent??? Zolang het goed gaat is het grappig, maar die ene keer ..... dat ...... dat ene kleine misstapje ....... en dan????

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 10:39

Waarom ben je er niet gewoon op gaan zitten *LOL*

Snap eigenlijk ook niet waarom er mensen zijn die nog autorijden, veels te gevaarlijk Tong uitsteken Gevaar zit altijd in een klein hoekje! Je kan door het meest ongelukkige gewond raken. Maar naar mijn mening is je paard naast de auto 'uitlaten' toch vragen om problemen! Gelukkig is er nix gebeurt!

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 13:59

nogmaals:
ik snap niet waarom jullie je zo druk maken. we reden dus stapvoets en ik kon hem zo loslaten als ie zou schrikken.
en het heeft helemaal niks met de regen te maken. ik breng hem elke keer door weer en wind naar de wei. dus ik ben echt niet bang dat ik smelt.
het was gewoon voor de grap en ik doe dat anders nooit hoor!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 16:37

Tsjeee, jullie zijn echt zijkerds.... Mijn god he!!!!!

Je kan alles zo gevaarlijk maken als je wil. En stapvoets met de auto hoef helemaal niet gevaarlijk te zijn. Wat dan nog als het paard tegen de auto springt? Is de auto kapot, ja en????? Een paard gaat niet dood van een sprong tegen een auto die stapvoets rijd. Een paard zou eerder doodgaan als hij met zijn benen in een fietswiel stapt en in de spaken blijft hangen en zijn benen breekt.
Kijk als je nou een paard naast de auto laat rennen en vliegen, dat is een andere zaak... Maar stapvoets? Waar hebben we het in hemelsnaam over...

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 18:26

Ik wil je niet afzeiken hoor! De meesten zijn gewoon bezorgd en dat is heus niet allmaal zo negatief bedoelt! Ik zal het persoonlijk niet zo snel doen, maar dat is persoonlijk. Natuurlijk kon je hem wel loslaten, maar dan zat er nog wel een halstertouw aan!
Dat heb ik trouwens ook wel eens hoor: Denk je een leuk stukje neer te zetten, krijg je alleen maar kritiek! Volgende keer gewoon beter!
Groetjes yvette