Meike gewond .. :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Meike gewond .. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 21:58

Meike is weereens hoefbevangen, en aangezien er nog geen goed hek om de kleinere wei zit, moest ze maar in de schuur blijven, helemaal alleen Scheve mond
ik dacht al dat het vast niet goed zou gaan omdat ze dan helemaal alleen staat, dus ik ging savonds voor de zekerheid toch meer even kijken hoe het ging voor de nacht.....

nou, heel goed dat ik dat gedaan heb!! ik kwam de schuur in, en de hooiruif lag al half op de grond...en Meike stond heel stil en shagereinig in een hoekje, meestal hinnikt ze de hele tijd als er iemand komt, nu keek ze amper op

dus ik liep naar dr toe en wilde dr naar buiten halen even, en buiten zag ik dat dr achterbeen een beetje openlag Scheve mond Scheve mond

Toen heb ik het effe schoongemaakt met water, en het bleek wel mee te vallen, er zitten een paar sneeen en 1 best wel diep, maar het bloede niet zo erg meer...

maarja ik wilde dr echt niet weer in de schuur, want dan word ze natuurlijk helemaal gek snachts Verward

dus toen maar in de wei aan een longeerlijn zodat ze niet ver kan... ik vind dr zo zielig!! ieder jaar weer hetzelfde gezeur


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Leukertje, Miiej, Mizsz_Kitty, PotjeMayo en 10 bezoekers