paard aan de lijn op de wei

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Josephine

paard aan de lijn op de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 21:00

Leroontje heeft sinds zaterdag wat aan haar pees, dus ze mag ook niet de wei op. Aangezien haar humeur vandaag daardoor verre de pan uitrees, dacht ik " laat ik maar eens proberen of het ook aan een lijntje kan...".
Voila, zo gebeurd. Eerst naar wei 1, die stond al vol, maar omdat het een aardig aantal metertjes tippelen is daarnaartoe, werd madam al vrolijk, en wilde dus niet mee terug! Goed, al rondjes draaiend kwamen we weer terug op de manege aan.
Op naar wei 2, weer tippeldetippel, ja, hij was vrij..
Goed, ik draai (heel langzaam) het hek open, ze schiet naar binnen, gaat bokken en steigeren (dit is niet goed voor peeeees.. , niet zo'n slim plan Joos). Snel gaan wandelen met haar...en ze zag het gras en was mij gelijk vergeten.

Tuurlijk, telkens als ze verder wilde grazen zat het touw in de weg (vrouwtje was in dromenland) dus dan keek ze me toch een partij sjaggie aan! Dacht even dat ze wilde gaan trappen. Gelijk op der donder gegeven.. Ja kom, sta daar wel voor Haar lol.
Na 40 min. was ik het beu en heb haar (letterlijk) mee naar stal gesleurd.

Haar humeur is sindsdien weer OK Haha!

Ons paardje dankt de hemel dat haar baasjes zo str*nteigenwijs zijn!! Antoine de Bodt, bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie