Zadelmarkt.nl

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Zadelmarkt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 21:28

Ik wil even weten wat de ervaringen met deze *winkel* is onder de bokkers ...

Het is verschrikkelijk goedkoop, maar wil toch even weten wat de mening is van andere Bokkers ...

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:29

Gebruik even de zoekfunctie, dan kun je er een hoop topics over vinden.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:29

gooi het es in de zoekmachine, dan kom je toch al gauw aan een stuk of 10 topics

Goedgekeurd onderschrift :)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:30

En vooral slechte reacties, voor zover ik me kan herinneren Scheve mond

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:31

Ik herriner me ook uit vorige topics dat het niet echt goede kwaliteit is...Maar daar is de prijs ook naar.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 21:51

Hmmm dat zijn niet echt goede reacties die ik gelezen heb ...
Ik wist niet dat het zo slecht was maar is het dan echt zo'n slechte kwaliteit ?

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:59

Ik ga binnen kort toch eens een dagje Urk maken.
Ik wil met eigen ogen zien en voelen wat daar aan de hand is in Urk.

Ik heb pas bij een hele dure ruiter sport zaak in Schijndel spullen gekocht en heb me voorgenomen dat het mijn laatste bezoekje was aldaar.

ten eerste zeggen ze als je iets koopt dat je korting hebt gekregen dat is gewoon een verkoopers praatjes om klantjes te winnen.
De prijzen in de winkel zijn incl BTW, eenmaal bij de kassa aan gekomen trekken ze de BTW er af dan kom je dus op de normale prijs van het product, vervolgens zeggen ze dat ze korting geven. wat een genep zeg!

vervolgens als je dus iets koop en je weet niet zeker of het wel past of dergelijke en je moet het dus terug brengen krijg je niet je geld terug maar een tegoed bon. Ja zo hou je je geld wel binnen de zaak maar je klantjes niet! Als je dus niet slaagt de tweede keer heb je ee kassabon als tegoedbon en of je moet iets er voor kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt. nee dat werkt lekker zeg,...

Dus dure zaken zeggen me niks aan kwaliteit voor de klant!
Laatst bijgewerkt door FotoDesign op 22-04-03 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 22:05

Hmmm dan wil ik graag jou reactie even weten als je daar geweest bent als je wil Nikky ....

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:18

Chantalll schreef:
Hmmm dan wil ik graag jou reactie even weten als je daar geweest bent als je wil Nikky ....


Misschien kom ik wel van de koude kermis thuis wie weet, maar daar in de buurt kun je toch heerlijk vis eten????? lust wel een paling of een verse haring..

Wie weet is het 10 x niks, maar dan weet ik het tenminste en hoef ik niet op iemands zijn mening af te gaan.

Als ik geweest ben en mijn commentaar geef is dat ook weer slechts mijn mening natuurlijk...Andere kunnen misschien ondanks alles er prettig zaken doen..

Mischien kom ik wel met een zadel thuis wie weet, ik zal het je in ieder geval laten weten....

Maar het is nogal een reis hoor van hier naar daar, dus ik moet het even goed plannen wanneer ik ga..

doegie Monique

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 23:30

Ik ga er morgen naartoe maar niet voor een zadel voor mezelf.
Damian heeft een zadeltje nodig voor zijn shetje en ik denk dat zon ding van daar geen kwaad kan. Kan het me niet voorstellen iig...

Voor mezelf wil ik gewoon goede spullen hebben. Ik rij tenslotte iets intensiever, lijkt me logisch dat je dan goede spullen nodig hebt...
Ik zal de rest van de zadels weleens bekijken voor jullie.

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:11

Ik ga zaterdag ook even kijken voor een zadeltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:26

Ik denk nog steeds dat kwaliteit een prijs heeft.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:29

Ik zou liever voor dat geld een goed tweedehands (merk)zadel kopen, dan een zadel van zadelmarkt. Ik geloof niet echt dat het rommel is, maar goede kwaliteit zal het iig niet zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:45

De leerkwaliteit zal mij een zorg zijn. Als iemand een zadel wil dat met een half jaar uit elkaar valt, is dat z'n eigen probleem. Maar het paard kan niet voor zichzelf opkomen en protesteren over de pasvorm....
Bovendien kun je daar niet vakkundig laten passen op je paard en hebben ze volgens mij ook niet alle boombreedtes etc, dus eh..... ik zou er liever niet kopen....

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 18:42

ik heb er een haflingerzadel weg, dat bevalt prima! (ik rij niet zo heel vaak, 2x pw)

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 18:43

Ik wil niet graag al die mensen in de kost hebben die een merkzadel hebben voor hun paard die niet past!

we hebben de proef op de som genomen, met een mal een afdruk gemaakt van de rug van het paard, maakte niet uit welk merk zadel er op een paard lag ze paste geen van alleen!!!!!!!!!!!!! triest maar waar!!!!!!!
kieffer enz
Gepast en getest door Evenlien Hekkenberg op een NHS dag.

Bij de western zadel viel de niet passende zadels mee 7 van de 10 paste niet.

De mijne lag als een huis paste precies..(er stonden vele getuige om heen)
Een zadel dat ik zelf heb gekocht en gepast!!!!!!!!

Als het zadel past op het paard maakt het helemaal niks uit of de leerkwaliteit nu goed of slecht is, ook niet iedereen rijd in een mercedes rond, maar in een koektrommeltje zoals ik maar die wel APK goed onderhouden wordt!!!!!!!
Dus als iemand kiest minder geld uit te geven voor een goedkoper goed passend zadel moet die gene dat inderdaad zelf weten lijkt mij.

Ik heb ook geen Anky van Grunsven rijbroeken en bodywarmers aan hoor! En het wil niet zeggen omdat haar spullen zo duur zijn dat ze ook beter zijn dan andere bodywarmers en of kleding enz.


Iemand kan helemaal gelukkig zijn met een goedkoop leuk goed passend zadeltje, en er mischien wel jaren plezier van hebben..laat die mensen lekker...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers