mijn paardje faith

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

FaithLover

mijn paardje faith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 18:03

hallo, ik ben roos en ik verzorg een arabier, faith. faith is 12 jaar, en heeft 5 jaar geleden een zoon gehad, palitano, toen ze gedekt was door eren lippizaner.faith is best wel wilde, en ze heeft al 3 verzorgsters voor mij gehad.voordat de huidige eigenares haar kocht had ze ookal een boel huizen gehad, omdat ze 'onhandelbaar' was.(was ze ook wel)
na die drie verzorgsters die óf eraf gevallen waren, of bij voorbaat al niet meer durfden, ben ik haar gaan verzorgen (ik ben er overigens zelf ook afgevallen hoor) ik zeg niet dat ik niet bang was af en toe hoor!zekers niet! daarom werd de eerste buitenrit met haar mij ook bijna fataal, de eigenares zegt altijd:als je faith aankan kan je elk paard aan, maar dat si vast niet zo..faith is gewoonanders..want je gelooft het vast niet, maar op eeen dag had ik zoveel vertrouwen in haar dat ik zei tegen 2 andere meiden: kom, we gaan naar het bos.dat deden we, en het ging zo goed!! pas ben ik weer gegaan, en door dat vertrouwen is het zo goed gegaan!IK BEN DIKKE VRIENDINNEN MET FAITH, en spring nu ook met haar, wat ze echt geweldig vindt! als jij geen vertrouwen in je paard hebt, om welke reden dan ook, mail me, ik zeg niet dat k je altijd kan helpen, maar erover praten is fijn.. xxx roos en hoefjes van faith!

fiath ik moest je laten gaan.. nu heb ik LaRona en Noeska.. maar ik mis je wel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie